| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ზესტაფონის, ქართულ-ევროპული სკოლა „ორნატის“ მასწავლებლები მოსწავლეებს მეტად საინტერესო და მრავალფეროვან გაკვეთილებს სთავაზობენ.
ამის მაგალითია, მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეთა ინგლისური ენისა და ისტორიის ინტეგრირებული, გასვლითი გაკვეთილი, რომელიც პედაგოგებმა - მინდია მაცაბერიძემ და ეკატერინე ორბელაძემ მოაწყვეს.
გაკვეთილის თემა გახლდათ - „გელათი ჩვენი საგანძური“.
მოსწავლეებმა მოინახულეს გელათის სამონასტრო კომპლექსი და გელათის მეცნიერებათა აკადემიაში გამართეს პრეზენტაცია ინგლისურ ენაზე. მათ ისაუბრეს გელათის ისტორიაზე, მის როლსა და მნიშვნელობაზე წარსულში და ასევე გელათის დღევანდელ მდგომარეობასა და ახალ არქეოლოგიურ აღმოჩენებზე.
„ინტეგრირებულმა გაკვეთილმა საინტერესოდ და პოზიტიურად ჩაიარა. წარმატებებს ვუსურვებთ ჩვენს მოსწავლეებსა და მათ პედაგოგებს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“