მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რუსთავის N21 საჯარო სკოლის IVგ კლასის მოსწავლე ანანო ნებიერიძემ თავისი შემოქმედებითი ნიჭი გამოავლინა და გურამ პეტრიაშვილის მოთხრობის - „წვიმის მოყვარული კაცი“ შთაგონებით, მოთხრობა დაწერა.
ნაწარმოები ერთი გოგონას შესახებაა, რომელსაც ძალიან უყვარდა მზე, ეს სიყვარული კი მისი მზისფერი თმებისგან იყო განპირობებული. როგორც ნაწარმოებშია განხილული, გოგონას ქალაქში ხშირად წვიმდა, რაც ძალიან აწუხებდა, ერთ დღესაც კაშკაშა მზემ გამოანათა, და უცებ ხელის გულზე რაღაც მსუბუქი დაეცა. მზემ გოგონას ოქროსფერი ბურთულა აჩუქა, რომლის მეშვეობითაც მეგობრებთან ერთად ყვავილები გაამრავლა, თუმცა ნელ-ნელა მზის მიმართ სიყვარული გაუნელდა და ერთ დილასაც იფიქრა, რომ გოგონები, რომლებთან ერთადაც სასწაულის მომსწრე გახდა, მასთან ერთად აღარ იცეკვებდნენ, სწორედ მაშინ მოხდა საწაული და ის, რაც ასე ძალიან მოსწონდა და აღაფრთოვანებდა ყველაფერი გაქრა, რამაც გული ყველას ძალიან დასწყვიტა.
მოთხრობაში მოსწავლის წერისადმი მიდრეკილება მკვეთრადაა გამოხატული, ასევე ფანტაზიისა და წარმოსახვის დიდი უნარიც იგრძნობა.
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები მოსწავლეების შემოქმედებითი უნარებისა და ფანტაზიის გაუმჯობესებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. ასევე ისინი ლიტარატურისადმი სიყვარულს იღრმავებენ.
იხილეთ მოთხრობა ბმულზე:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი