სიახლეები
სკოლები

„მოვუაროთ და დავიცვათ გარემო ნეგატიური ქმედებებისგან!“ - თბილისის N60 საჯარო სკოლაში მეექვსე კლასის მოსწავლეებმა საინტერესო პროექტი წარადგინეს 
19-12-2022
-
+


თბილისის N60 საჯარო სკოლაში მე-6 კლასის მოსწავლეთა მონაწილეობით, ბუნებისმეტყველებისა და ქართული ენისა და ლიტერატურის გაერთიანებული პროექტის - „მოვუაროთ და დავიცვათ გარემო ნეგატიური ქმედებებისგან“ პრეზენტაცია ჩატარდა.

პროექტს ბუნებისმეტყველების პედაგოგი - თამარ მოსეშვილი და ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი, კლასის დამრიგებელი - მარიამ მამფორია ხელმძღვანელობდნენ.

როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება და კვლევითი უნარ-ჩვევების გამომუშავება. გარემოსდაცვითი და აგრარული განათლება უმნიშვნელოვანესი საკითხებია თანამედროვე განათლების სისტემაში, სწორედ ამიტომ შეირჩა პროექტისათვის ეს საკითხი.

მოსწავლეები აქტიურად და დიდი ინტერესით ჩაერთნენ პროექტში, დაამუშავეს და წარმოადგინეს პრეზენტაციები შემდეგ თემებზე:

  •  „საყოფაცხოვრებო ნარჩენები" - პრეზენტაციის წარმდგენები იყვნენ მე-6კლასის მოსწავლეები: დავით ჩილინგარაშვილი, კაჩია გაგნიძე, ვახტანგ მენთეშაშვილი, ანდრია ნარიმანაშვილი, ლუკა ბერიკაშვილი, გიორგი კირვალიძე, თორნიკე გურგენიძე, ომარ რედა.

  •  „ნიადაგის დაბინძურება“ - პრეზენტაციის წარმდგენები იყვნენ მე-6 კლასის მოსწავლეები: ალინა ასლანოვა, კესარია ივანიშვილი, ნუკი ყაჭეიშვილი, მარია რიბაშვილი, სალომე გეგეშიძე, ბარბარე დეისაძე, ანა არავიშვილი, მარიამ ცაგარეიშვილი, მარიამ ცხვედაძე.

  •  „დაბინძურებები“- პრეზენტაციის წარმდგენები იყვნენ მე-6 კლასის მოსწავლეები: თათია წიკლაური, ქეთევან ბაბუნაშვილი, ელენე სიგუა, ანნა ბიკაშვილი, მაშო წიკლაური, ნატალია მაჭარაშვილი-ჯავახიშვილი, ნუციკო ორველაშვილი, ნიცა მანჩხაშვილი.

პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა იმსჯელეს გარემოს დაცვით საკითხებზე, განიხილეს რისკები და საჭიროებები უკეთესი გარემოსთვის.

როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ჩატარდა საინტერესო ესეების კონკურსი თემაზე -  „მე რომ გარემოს დაცვის მინისტრი ვიყო“. მოსწავლეებმა დაწერეს ესეები და წარადგინეს აუდიტორიის წინაშე საკუთარი ნამუშევრები.

პროექტის წარდგენისას მოსწავლეებმა გამოფინეს მათ მიერ ნარჩენებისგან შექმნილი ნივთები, ჩაერთნენ მაკულატურის შეგროვების პროცესში, რითაც კიდევ ერთხელ ხაზი გაუსვეს ნარჩენების გონივრულად გამოყენების აუცილებლობასა და რეციკლირების პროცესის მნიშვნელობას გარემოს დაცვისათვის. პროექტი წარმატებით, საინტერესოდ და ნაყოფიერად წარიმართა. მის წარდგენას ესწრებოდნენ თბილისის №60 საჯარო სკოლის დირექტორი, შოთა მალაზონია, დირექტორის მოადგილე, ნანა ჩოხელი და სხვადასხვა საგნის პედაგოგები.

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
„ინკლუზიური სისტემები, სერვისები და პრაქტიკები თითოეული ბავშვისთვის” - ინფორმაცია სპეციალისტებისთვის და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის
ვის ეხება ტესტირება - შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი ინფორმაციას ავრცელებს
რა შემთხვევაში ვერ აირჩევთ საგანმანათლებლო პროგრამას და სად უნდა მოძებნოთ კოდი
რომელი ქვეყნები აღნიშნავენ ფაშიზმზე გამარჯვების დღეს 9 მაისს - იხილეთ ჩამონათვალი
სკოლის დირექტორებს დამატებითი უფლებები მიენიჭებათ - კანონპროექტი
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
პედაგოგებმა მოსწავლეებს მრავალფეროვან ეკოაქტივობები შესთავაზეს
საინტერესო
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
სიახლეები
საზოგადოება