| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელმა სოფიო გორგოძემ ისაუბრა პროექტზე „შეფასება განვითარებისთვის“, რომელიც ჯერჯერობით საპილოტე რეჟიმშია და რომელიც მე-4-მე-6 კლასებში ტარდება, თუმცა იგეგმება, რომ ეს ტესტირება სკოლებში საბოლოოდ დამკვიდრდეს.
გორგოძემ განმარტა, რომ „შეფასება განვითარებისთვის“ არის პროექტი, რომელიც დაეხმარება სკოლებს, გააუმჯობესონ სწავლა-სწავლების ხარისხი: „აქამდე არსებული ტესტები ორიენტირებული იყო, გვენახა მოსწავლეთა ცოდნის ხარისხი, ამ ტიპის შეფასება კი იმისთვისაა, აღმოვაჩინოთ რა უჭირს ბავშვს და დავეხმაროთ, გააუმჯობესოს მოსწრება“
„ნაეკის“ ხელმძღვანელმა ასევე აღნიშნა, რომ ტესტირება უნდა ჩატარდეს სრულად ელექტრონულად და მთავარია, „იმდენმა მოსწავლემ შეძლოს შესვლა პლატფორმაში, რამდენიცაა ვთქვათ მეოთხე კლასში;
კიდევ ერთი გამოწვევა ისაა, სკოლებმა ირწმუნონ - ეს პროექტი არის იმისთვის, რომ მათ დავეხმაროთ და არა იმისთვის, რომ თუ ცუდი შედეგები იქნება, ამას რაიმე ცუდი მოჰყვება. „შეფასება განვითარებისთის“ უნდა იქცეს სკოლებისა და მასწავლებლების პროექტად; ახლა ვაპირებთ კიდევ ერთ საპილოტე ტესტირებას, რომელიც ჩატარდება თებერვალში. ვისაც აქვს სურვილი, შუძლია მიიღოს მონაწილეობა, ოღონდ ამისთვის უნდა შეძლონ ტესტირების ტექნიკური უზრუნველყოფა სკოლებში, რასაც დირექტორების მხრიდან რესურსის მობილიზება სჭირდება... ამ პილოტის შემდეგ უკვე შევძლებთ ვთქვათ, როდიდან დავნერგავთ პროექტს სკოლებში, რომელშიც სასურველია ჩაერთონ როგორც საჯარო, ისე კერძო სკოლები“.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას