მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რუსთავის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმში თვითნასწავლი მხატვრის, 8 წლის გიორგი გველესიანის ნამუშევრების პერსონალური გამოფენა გაიხსნა სახელწოდებით „ფერადი სამყარო“.
გიორგი რუსთავის ჟიული შარტავას სახელობის N4 საჯარო სკოლის მესამე კლასის მოსწავლეა. ხატვა პატარა ასაკიდან დაიწყო და უკვე ასზე მეტი ნამუშევრის ავტორია.
გასულ წელს პატარა მხატვარმა საკუთარ დაბადების დღეზე სკოლაში გამოფენა მოაწყო სახელწოდებით „პატარა თითებით დავხატავ სამყაროს,“ სადაც 2016-2017 წლებში შესრულებული 45 ნახატი გაიტანა.
წელს რუსთავის ისტორიული მუზეუმის საგამოფენო სივრცეში პატარა რუსთაველმა ხელოვანმა 67 ნახატი წარმოადგინა. ნამუშევრები ძირითადად გუაშისა და ზეთის საღებავებითაა შესრულებული.
გამოფენის გახსნას ქვემო ქართლის გუბერნატორი გრიგოლ ნემსაძე, რუსთავის მერი ირაკლი ტაბაღუა, პარლამენტში რუსთავის მაჟორიტარი დეპუტატი გიორგი ბეგაძე, საკრებულოს თავმჯდომარე ლევან ონიანი, სამხარეო ადმინისტრაციისა და ადგილობრივი თვითმმართველობის სხვა წარმომადგენლები დაესწრნენ.
„გიორგისნაირი შემოქმედი ბავშვების ხელშეწყობა და ნიჭის განვითარება ნებისმიერი სკოლის პრიორიტეტი უნდა იყოს. მთელი სკოლა ულოცავს პატარა შემოქმედს პირველ ნაბიჯებს მხატვრობის გასაოცარ სამყაროში და უსურვებს არასოდეს დაშრეტოდეს ხატვის სურვილი და ენერგია,“ - აცხადებს რუსთავის მე-4 საჯარო სკოლის დირექტორი მამუკა ხამხაძე.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი