მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბათუმის კერძო სკოლა „გორდაში“ არაფორმალურ განათლებას ძალიან დიდი ყურადღებას უთმობენ.
ამ მხრივ, სკოლის მოსწავლეები და პედაგოგები ყოველ სასწავლო წელს აქტიურობენ. უკვე განახორციელეს არაერთი მნიშვნელოვანი და საინტერესო პროექტი.
აღსანიშნავია, რომ მუშაობას ამ მიმართულებით, სამომავლოდაც აქტიურად განაგრძობენ და მოსწავლეებს არაერთ აქტივობას შესთავაზებენ.
სკოლამ გამოაქვეყნა ვიდეო, რომელიც შარშან ჩატარებული და წელს განსახორციელებელი აქტივობების სინთეზს წარმოადგენს და შემდეგ მიმართულებებს აერთიანებს:
„მოსწავლეთა ცხოვრებაში წარმატების მისაღწევად, ცოდნის, როგორც მნიშვნელოვანი რესურსის გამოყენებისათვის, სკოლა „გორდა“, ძირითადი სასწავლო პროცესის პარალელურად, განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობს არაფორმალურ განათლებას, როგორც მოსწავლეთა საკუთარი ინდივიდუალურობის, ნიჭისა და შემოქმედებითი უნარების გამოვლენის ყველაზე ძლიერ და ადაპტირებულ საშუალებას, რამეთუ, მივიჩნევთ, სწავლაში მიღწეულ წარმატებებთან ერთად, სწორედ, არაფორმალური განათლება წარმოადგენს მოსწავლის კარიერული წინსვლისა და ინტერესების უკეთ წარმოჩენის განმსაზღვრელ ფაქტორს“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ვიდეო:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ანაზღაურება 1250 ლარია - მანდატურის სამსახურმა ვაკანსიები გამოაცხადა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყარაჯალას საჯარო სკოლის მოსწავლემ შემოქმედებით კონკურსში გაიმარჯვა
სკოლის ადმინისტრაცია, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები გულითადად ულოცავენ ქალბატონ ციალას ფილოლოგიის დოქტორის ხარისხს და უსურვებენ შემდგომ წარმატებებს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი