| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ბათუმის მრავალდარგობრივ გიმნაზია „იბერიაში“ მოსწავლეზე ორიენტირებული გაკვეთილები აქტიურად ტარდება.
ისტორიის მასწავლებელმა სოფიო ნემსაძემ ისტორიული ფაქტებით, ქრონოლოგიითა და საინტერესო ვიზუალური მასალით გაჯერებული გაკვეთილი ჩაატარა.
სხვადასხვა ჯგუფურ და ინდივიდუალურ აქტივობასთან ერთად, გაკვეთილზე მასწავლებელმა გამოიყენა ბავშვების მიერ შექმნილი „ისტორიული ლოტოტრონი“, სადაც შემთხვევითობის პრინციპით ამორჩეულ ლოტოს კოჭზე დატანილი თარიღები, ბავშვებმა ისტორიულ მოვლენებთან დააკავშირეს.
მესამე კლასში სინათლის გავრცელებაზე ისაუბრა მასწავლებელმა ცირა აბაშიძემ.
გაკვეთილზე ბავშვებმა ჩაატარეს ცდა გარემოში სინათლის გავრცელებაზე, დააკვირდნენ პროცესს და გამოიტანეს დასკვნა, რომ სინათლე გარემოში სწორხაზოვნად ვრცელდება.
გიმნაზია „იბერია“ ულოცავს მასწავლებლებს წარმატებით ჩატარებულ გაკვეთილებს.
იხილეთ ფოტოები
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“