სიახლეები
სიახლეები

„სავალდებულო შემაჯამებლების რაოდენობა ჩააშენეთ ესგ-ს მიხედვით“ - პედაგოგების რეკომენდაციები EMIS-ს
28-08-2022
-
+


მასწავლებლებისთვის ახალი სასწავლო წლიდან ელექტრონულ ჟურნალში მუშაობა გამარტივდება, კერძოდ, ჟურნალი საღამოობით აღარ გაითიშება, მონაცემები კი სისტემაში მომენტალურად აისახება.

განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა პედაგოგებს მიმართავს, კიდევ რა სიახლეს ისურვებდნენ ელექტრონულ ჟურნალში. მასწავლებლები კი „ემისს“ რეკომენდაციებს აძლევენ.

რისი შეცვლა სურთ პედაგოგებს ელექტრონულ ჟურნალში? გიზიარებთ მასწავლებელთა კომენტარებს:

„ვისურვებდი, დაწყებით კლასებში განმავითარებელი შეფასების ველი გააქტიურდეს.“

„დამოუკიდებელ კომპონენტს დაარქვით საშინაო დავალება, როგორც ეროვნულ სასწავლო გეგმაშია, კანონმდებლობის მიხედვით“.

„ერთი თვის თუ არა, ერთი კვირის ნიშნების გრაფას ერთდროულად რომ ვხედავდეთ, უფრო უკეთესი იქნება“.

„მობილურის აპლიკაცია ისევ გაააქტიურეთ, ბევრად მოსახერხებელია“.

„როცა კალენდარში რომელიმე რიცხვის ნახვა გვინდა გვიწევს თითო-თითოდ გაკვეთილის გადაფურცვლა. კარგი იქნებოდა ჩამოსაშლელი კალენდარი, სადაც თავად მოვნიშნავდით კონკრეტულ რიცხვს და ზუსტად იმ თარიღზე გადავიდოდით“.

„კარგი იქნება ასევე, ელ.ჟურნალში მოსწავლის ნიშნების დანახვა ერთ სიბრტყეზე ხდებოდეს, როგორც მატერიალურ ჟურნალში“.

„ჟურნალში შესასვლელად ყველა მცდელობისას კოდს რომ ითხოვს სისტემა, ესაც ძალიან დიდი დისკომფორტია.“

„სავალდებულო შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობა ჩააშენეთ ესგ-ს მიხედვით, თითოეულ საგანზე კლასების და საგნების შესაბამისად“.

„მატერიალურ ჟურნალს რომ დაამსგავსოთ... მარტივად რომ შეგვეძლოს ძველი შეფასებების გადახედვა“.

„სავალდებულო შემაჯამებელი რაოდენობება ფიქსირდებოდეს ცხრილის შეტანასთან ერთად; შემაჯამებელი დავალებების გვერდი იყოს ცალკე, დამოუკიდებელ ჩანართათ. თუ მოსწავლეს არ ექნება შესრულებული სავალდებულო რაოდენობა - აუცილებლად აღნიშნოს სისტემამ. დისტანციური - დასწრებული სწავლისას იყვენენ მოსწავლეები, რომლებიც ვერ დაემთხვენენ შემაჯამებელ დავალებებს ვერსად და არც ფიქსირდებოდა, რომ არ შეასრულეს - იქნებ ესაც მოგვარდეს“.

„კარგი იქნება, როგორც საპილოტე პროგრამაში ჩანდა მთელი კლასის მთლიანი სემესტრის ნიშნები, ისევ ისე ჩანდეს“.

„განმავითარებელ კომენტარს თავად რომ წერდეს სოლოს შესაბამისად, მოსანიშნი კომპონენტების მიხედვით, თემების მიხედვით გვექნება მზა შაბლონები“.

„კარგი იქნება თუ შევძლებთ მონაცემების (ნიშნები და არა) ექსელი ფორმით ამობეჭდვას“.

პედაგოგები ასევე აღნიშნავენ, რომ მათ არ აქვთ კომპიუტერების შეძენის საშუალება და სკოლების შესაბამისი ტექნიკით აღჭურვას ითხოვენ. 

იხილეთ ასევე: სექტემბრიდან ელექტრონული ჟურნალი საღამოობით აღარ გაითიშება - კიდევ რა იცვლება სისტემაში


კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „შუახევის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის 28 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
ღონისძიების შედეგად 2024 წლის „ხელვაჩაურის ეტალონი გუნდი“ გამოვლინდება
სიახლეები
გამარჯვებისთვის ერთმანეთს დმანისის 11 სკოლის 55 მოსწავლე ეჯიბრება
ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტი დასაქმების პირველ ფორუმს უმასპინძლა
ზგემ-ის საბოლოო დოკუმენტი - რა წერია „სკოლების კონსტიტუციაში“, რომელიც სამინისტრომ პარლამენტს გადაუგზავნა
აბიტურიენტების საყურადღებოდ - 1000-700-500 ლარიან ჯილდოს მიიღებთ სახელმწიფო გრანტის აღების შემთხვევაში
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
ღონისძიების ხელმძღვანელი სალომე მესხია გახლდათ
„ვულოცავთ ლიანას და ქალბატონ მადონას ამ დიდ გამარჯვებას და ვუსურვებთ წარმატებებს, შემდგომ საქმიანობაში“,- ამბობენ სკოლაში
ღონისძიებას დაესწრნენ ხარისხის მართვის მენეჯერი მაყვალა ანთაძე და სასწავლო პროცესების მართვის მენეჯერი მზიური კოჩალიძე
სკოლის მე-5 კლასის მოსწავლეებმა, დამრიგებლის - სალომე რუხაძის ხელმძღვანელობით, დედამიწის დღე აღნიშნეს
ბოლოს კი, მასწავლებელმა და მოსწავლეებმა ერთმანეთს დედამიწას დაბადების დღე მიულოცეს ნახატებით, როგორც გარე სივრცეში, ასევე თაბახის ფურცლებზე
საინტერესო
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი დმანისს სტუმრობდა
მოწესრიგებული ეზო, ბაღები, მრავალწლოვანი ხეები, ყვავილები და შადრევანი ზოგიერთი კამპუსის განუყოფელი ნაწილია
„იფიქრეთ ამაღელვებელ, ექსტაზურ, სასურველ მომავალზე და გაიყვანეთ აწმყო წინ მის შესახვედრად“
ეს შეიძლება სხვადასხვა გზით გამოვლინდეს. მაგალითად, მოსწავლე გაკვეთილზე დაინტერესებას არ გამოხატავს, მოუსვენარია და მოტივაციის ნაკლებობაც შესამჩნევია
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს მე-6 და მე-7 კლასელებით დაკომპლექტებული გუნდები ეჯიბრებოდნენ
სიახლეები
საზოგადოება