სიახლეები
სიახლეები

„საქართველოში საკმაოდ დიდხანს იყო სკოლები დახურული“...
03-05-2022
-
+


გაეროს ბავშვთა ფონდის წარმომადგენლობის ხელმძღვანელის მოადგილემ ემი კლერსმა განაცხადა, რომ ძალიან ბევრი ბავშვი, რომელსაც არ ჰქონდა შესაბამისი მხარდაჭერა ოჯახურ გარემოში, პანდემიის დროს, სკოლების დისტანციურ რეჟიმზე გადასვლის შემდეგ, სასწავლო პროცესს ჩამორჩა

როგორც კლერსმა აღნიშნა, სკოლების დახურვა პანდემიის პირობებშიც კი, ბოლო ნაბიჯად უნდა განხილულიყო, ყველა სხვა შესაძლებლობის ამოწურვის შემდეგ.

„პანდემიას მნიშვნელოვანი უარყოფითი გავლენა ჰქონდა ბავშვების სწავლასა და განვითარებაზე მსოფლიო მასშტაბით, მათ შორის საქართველოშიც. საქართველოში საკმაოდ დიდხანს იყო სკოლები დახურული და ამან სწავლის ხარისხზე მნიშვნელოვანი უარყოფითი გავლენა მოახდინა. პანდემიის დაწყებიდან მალევე, სასწავლო პროცესი საქართველოში დისტანციურ-ჰიბრიდულ მოდელზე გადავიდა, მაგრამ რეალურად, ძალიან ბევრი მოსწავლე, რომელსაც არ ჰქონდა შესაბამისი მხარდაჭერა ოჯახურ გარემოში, ბუნებრივია, ამ სასწავლო პროცესს საკმაოდ ჩამორჩა. ჩვენ მთელი პანდემიის განმავლობაში მხარდაჭერას ვუწევდით იმ იდეას, რომ სკოლების დახურვა უნდა ყოფილიყო ყველაზე ბოლო ნაბიჯი ყველა სხვა სტრატეგიის მოსინჯვის შემდეგ და ამას ისევ გავაგრძელებთ, რადგან ის ტვირთი, რაც ბავშვებს აწევთ სკოლის დახურვის შემთხვევაში, დიდი უარყოფითი გავლენის მომხდენია.

რაც შეეხება რეკომენდაციებს, ჩვენს გვაქვს უკვე მტკიცებულებები გლობალურად და ვიცით, რომ შესაძლებელია ამ დანაკარგების ანაზღაურება, თუკი განათლების სისტემა გადადგამს შესაბამის ნაბიჯებს, რომ ცოდნის დანაკარგი ანაზღაურდეს. ამისთვის მნიშვნელოვანია შესაბამისი ღონისძიებები დაიგეგმოს".


კომენტარები


ეტალონი
კონკურსის პირველი და მეორე ეტაპები ტესტირების სპეციალური პორტალის საშუალებით გაიმართა
პირველი და მეორე ეტაპები ტესტირების სპეციალური პორტალის საშუალებით გაიმართა
გთავაზობთ კონკურსის მეორე ეტაპის ყველაზე მაღალქულიან მონაწილეთა რეიტინგს
„ეტალონი“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით დისტანციურ რეჟიმში მიმდინარეობს



კონკურსის ყველა მონაწილე მოსწავლე „ეტალონის“ სპეციალური სახელობითი ონლაინ სიგელით დაჯილდოვდა
სიახლეები
განვითარებაზე ზრუნვას მასწავლებელს პროფესიული სტანდარტი ავალდებულებს
დირექტორი წარმოადგენს როლურ მოდელს სასკოლო საზოგადოებისათვის
„პროგრამა მასწავლებლისთვის, არ ნიშნავს, რომ გინდა თუ არა, ეს სკოლის წიგნებშია გაშლილი“
სკოლებში არსებობს სხვადასხვა საგნის კვალიფიციური კადრების ნაკლებობა
პიროვნება
„უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ვასწავლით უფროსების და მეგობრების პატივისცემაა“
სკოლები
ეზოს გამწვანების საქმეში, როგორც მოსწავლეები, ასევე დირექციის წარმომადგენლები სიამოვნებით მონაწილეობდნენ
დაირგო 250 ძირი სხვადასხვა სახეობის ყვავილის ჩითილი და ასევე, მოაწესრიგეს ტერიტორია
„საგრანტო კონკურსი 3 თემას ეხებოდა: ჯანსაღი ცხოვრება, ნარჩენების მართვა და კლასგარეშე აქტივობები“
საინტერესო
უსამართლობა ხომ არ არის მოსწავლეთა ბედნიერებასა და უბედურებაზე პასუხისმგებლობა მთლიანად მასწავლებლებს დავაკისროთ?
არიან მასწავლებლები, რომლებმაც თავიანთი საქმიანობით, დაუღალავი შრომითა და ბრძოლით მსოფლიო შეცვალეს
„ერთ გაკვეთილზე ყველაფერს ვერ მოასწრებთ“ - რატომ შედიან საგნობრივი ექსპერტები სკოლებში
სიახლეები
საზოგადოება