მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რას ნიშნავს მისთვის პასუხისმგებლობა? რას ისურვებდა 10 წლის შემდეგ? და მისი აზრით რა სურს მოსწავლეს? - ამ და სხვა საინტერესო კითხვებს etaloni.ge-სთან ბლიც-ინტერვიუში ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩაისუბნის საჯარო სკოლის დირექტორი მალვინა ოსეფაიშვილი პასუხობს.
- სკოლაში იგრძნობა. . .
- პანდემიასთან დაკავშირებით, მოსწავლეებისა და მასწავლებლების მხრიდან რეკომენდაციების დაცვის უდიდესი პასუხისმგებლობა.
- მოსწავლეს სურს. . .
- ისწავლოს პანდემიის გარეშე - უსაფრთხო გარემოში.
- კოვიდ-სიტუაციაში ყველაზე რთულია. . .
- მოსწავლეებში დისტანციის დაცვა.
- პასუხისმგებლობა ნიშნავს. . .
- აღიარებას და შეფასებას, წარმატების და წარუმატებლობის გაცნობიერებას.
- 10 წლის შემდეგ ვისურვებდი. . .
- ვისწავლოთ და ვიცხოვროთ ჯანსაღ გარემოში, სადაც უსაფრთხოებასთან დაკავშირებით, შიში არ იქნება.
- პედაგოგებს სჭირდებათ. . .
- სრული მხარდაჭერა.
- სასკოლო საგნებს დავამატებდი. . .- ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების სწავლებას ყველა კლასში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი