მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„მასწავლებელთა საგნობრივი კომპეტენციის დადასტურების გამოცდის შედეგებმა ურთულესი სიტუაცია შექმნა საქართველოს პედაგოგთა კორპუსში. საქართველოს პრემიერ-მინისტრის 27.07.21 N379 დადგენილების მიხედვით, პედაგოგებს (ე.წ. პრაქტიკოსები და მაძიებლები), რომლებიც ვერ დააგროვებენ უფროსი მასწავლებლის სტატუსზე გადასვლისთვის საჭირო კრედიტ-ქულების ოდენობას, შეუწყდებათ შრომითი ხელშეკრულება. ათასობით პედაგოგი, რომელთა ზურგს უკანაც ოჯახები და ხშირ შემთხვევაში მცირეწლოვანი ბავშვებია, დაკარგავს ისედაც მიზერულ საარსებო წყაროს, რომ არაფერი ვთქვათ შეურაცხყოფილ და დამამცირებელ მდგომარეობაზე, რომელშიც ისინი აღმოჩნდნენ“, - პედაგოგთა საკოორდინაციო ცენტრმა განაცხდებით მიმართა, პარლამენტს, განათლების მინისტრსა და მასწავლებლის სახლს.
მიმართვას ხელს რამდენიმე ათეული პედაგოგი აწერს და საუბარია იმაზე, რომ მაძიებლებსა და პრაქტიკოს პედაგოგებს, ვინც გამოცდით კომპეტენცია ვერ დაადასტურა სკოლის დატოვება უწევთ, ამ დროს კი შესაძლოა კვალიფიციური კადრის დეფიციტი შეიქმნას. „საკადრო დეფიციტის საშიშროება წარმოექმნებათ სასწავლო დაწესებულებებს, განსაკუთრებით რეგიონებში, რადგან არსებული მონაცემებით ქვეყანაში არ არის იმ ოდენობით სტატუს-ამაღლებული პედაგოგები, რომ სრულად შეივსოს კონკრეტული ვაკანტური პოზიციები“.
ამ ყველაფრიდან გამომდინარე, სამუშაო ჯგუფი ითხოვს, მასწავლებლებს ჰქონდეთ წინსვლის შესაძლებლობა, ოღონდ გამოცდაზე წარუმატებლობა არ უნდა ხდებოდეს მათი სამსახურიდან გათავისუფლების მიზეზი.
პედაგოგთა საკოორდინაციო ცენტრის მიმართვა სრულად შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს