| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

მასწავლებლების გამოცდები დასრულდა, ახლა მხოლოდ დამატებითი სესიებია დარჩენილი იმ აპლიკანტებისთვის, ვინც კოვიდის გამო ძირითად სესიებს ვერ დაესწრო და ბუნებრივია, ახლა ყველა მოუთმენლად ელის შედეგებს; თუმცა როგორც ირკვევა, სულ ტყუილად, რადგან, როგორც ოფიციალურმა უწყებებმა - მასწავლებლის სახლმა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა განმარტეს, ჯერჯერობით პასუხები არ იქნება. ის კი არა, მასწავლებლის სახლის მიერ გამოქვეყნებულ ოფიციალურ ინფორმაციაში გარკვევით ეწერა, რომ ახალი სასწავლო წლის მეორე სემესტრამდე გაირკვეოდა, ვინ ჩააბარა წარმატებით გამოცდა და ვინ არა.
ამ ყველაფერმა მასწავლებელთა უკმაყოფილება რამდენიმე ფაქტორის გამო გამოიწვია, მათ შორის უმთავრესი კი ის გახლავთ, რომ პრაქტიკოსები, მასწავლებლობის მსურველები და სპეცმასწავლებლები, 2021-2022 სასწავლო წლის მეორე სემესტრამდე უფროსის სტატუსის მოპოვებას ვერ შეძლებენ, რაც ავტომატურად იმას ნიშნავს, რომ სკოლაში დასაქმებული ასეთი კადრები ვერც სტატუსის დანამატს მიიღებენ. ანუ გამოდის, ერთი მხრივ, იმ პრაქტიკოსების სკოლიდან გაშვებას ერიდებიან, ვინც ბარიერი ვერ დაძლია, ხოლო მეორე მხრივ შთამბეჭდავ ეკონომიას აკეთებენ მათ ხარჯზე, ვისაც წესით, სტატუსი შემოდგომით უნდა ამაღლებოდა და შესაბამისი დანამატიც მიეღო.ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
უქმდება პროფესიული უნარების სააგენტოც - სამინისტრო ქვეუწყებების ლიკვიდაციის შესახებ
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
დღე სავსე იყო სიხარულით, აღმოჩენებით და შემოქმედებით
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“