მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პანდემიის გამო, საქართველოს საგანმანათლებლო სისტემა არაერთი გამოწვევის წინაშე დგას. არც ისაა მარტივი, ასეთ ვითარებაში საკუთარ პროფესიას ბოლომდე უერთგულო, თუმცა, ჩვენი პედაგოგები დგანან განათლებული მომავალი თაობების აღზრდის სადარაჯოზე და პროფესიულ წინსვლაზე ორიენტირებულები, თავს არ ზოგავენ - მოსწავლეებს მისცენ ხარისხიანი განათლება. სწორედ ასეთი თავდადების მაგალითია ტყიბულის N2 საჯარო სკოლა, სადაც სწავლა აქტიურად და არსებული რეგულაციების დაცვით მიმდინარეობს.
მოსწავლეები ჩართულები არიან სასკოლო ცხოვრებაში, საგაკვეთილო პროცესში, სხვადასხვა აქტივობასაც დიდი წარმატებით ახორციელებენ და სკოლის ერთმუშტად შეკრული, პროფესიონალი გუნდის დამსახურებით, ძალიან უყვართ სწავლა.
ტყიბულის N2 საჯარო სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლეებმა ჩაატარეს კონფერენცია - „მოგზაურობა საქართველოს კუთხეებში“. კონფერენციაზე განიხილეს საქართველოს სხვადასხვა კუთხე, თავიანთი ბუნებით, გეოგრაფიული მდებარეობით, ეკონომიკითა და კულტურული ძეგლებით.
ასევე გაიმართა დისკუსია, თუ როგორ შეიძლება ტურისტულ-ეკონომიკური თვალსაზრისით, ამა თუ იმ კუთხის განვითარება. ხელმძღვანელი გახლდათ გეოგრაფიის მასწავლებელი, მაყვალა ვარდოსანიძე, კონფერენციაზე კი წარდგენილი იყო შემდეგი პროექტები:
1.მცხეთა-მთიანეთი - თამარ აბესაძე; 2.კახეთი - გვანცა ფანცხავა; 3.აფხაზეთი - მარიამ ოდიკაძე; 4. აჭარა - გოგა სახელაშვილი; 5.სამცხე ჯავახეთი - ვერიკო წურწუმია; 6.სამეგრელო ზემო სვანეთი -გიორგი წურწუმია; 7. რაჭა-ლეჩხუმი - ნიკა დონაძე; 8. გურია - ირაკლი ქათამაძე; 9.ქვემო ქართლი - ამიკო ცირეკიძე; 10. შიდა ქართლი - გურანდა ბარბაქაძე; 11.იმერეთი - გიო ბოჭორიშვილი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
გათვალისწინებულია მასწავლებელთა დარგობრივი ქსელების გაძლიერება
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ
ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს