მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საკოორდინაციო საბჭოს სხდომის შემდეგ, დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელმა, ამირან გამყრელიძემ პედაგოგების ტესტირებაზე კომენტარი გააკეთა.
„დიდ ქალაქებში, სადაც სწავლა დაიწყო დღეიდან, საუბარი მაქვს თბილისის, რუსთავისა და ქუთაისის ქალაქებში ბოლო სამი დღის დადებითობის მაჩვენებელი არის 1-2%-ს შორის. ამ დიდ რეგიონებში შვიდ დღიანი მაჩვენებელი დაახლოებით ასევეა და 14 დღიანი მაჩვენებელი 1%-დან 4%-მდე მერყეობს.
ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება დაკვირვება სკოლების გახსნის შემდგომ დიდ ქალაქებში. მოგეხსენებათ ეს მობილობის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი სტიმულია და ძალიან ფრთხილად უნდა ვიყოთ.
მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო კვირების განმავლობაში გავტესტეთ 50 ათასამდე სკოლის პედაგოგი. 49 777-დან 0,2 % არის მხოლოდ დადებითობის მაჩვენებელი“, - განაცხადა ამირან გამყრელიძემ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„სამწუხაროდ, ჩემი კოლეგები დუმილს ამჯობინებენ, არადა შეუძლებელია ასე გაგრძელება... კვარტალში ერთხელ, როცა არის საშუალება, რომ პრემია გავცეთ, სამინისტრო გვიბლოკავს“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„სასკოლო საზოგადოება დირექტორის, მანანა მათეშვილის ხელმძღვანელობით, გილოცავთ“...
„სკოლის დირექტორი ნატო დევნოზაშვილი და მთელი სასკოლო საზოგადოება ვულოცავთ: როვშან ალიევს, აითაჯ ალიევას, აისუნ მამედოვას, ქაზიმ აბდულევი და ალი გუსეინოვს“
„ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის კოლექტივი, დირექტორის, მარინა მჭედლიშვილის ხელმძღვანელობით, ულოცავს წარჩინებულ კურსდამთავრებულებს - მარიამ ქურციკიძესა და თემურ ზურაშვილს“...
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი