მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
''მასწავლებელთა ხელფასებს რაც შეეხება, პირველ რიგში, ჩვენი აქცენტი გაკეთდება დანამატებზე და არა საბაზო ხელფასების მომატებაზე'', - ამის შესახებ განათლებისა და მეცნიერების მინისტრმა ალექსანდრე ჯეჯელავამ თბილისის N150 საჯარო სკოლაში სტუმრობისას ჟურნალისტებს განუცხადა.
''ჩვენ გვინდა, იმ პედაგოგებს, რომლებიც უფრო მეტს გააკეთებენ პროფესიული განვითარებისთვის, უკეთეს გაკვეთილებს ჩაატარებენ და უკეთეს ცოდნას მიაწვდიან მოსწავლეებს, უფრო მეტად გაეზარდოთ ხელფასი, ვიდრე სხვა პედაგოგებს, ვინც ნაკლებ დროსა და ენერგიას დახარჯავს პროფესიულ განვითარებაზე,'' - განაცხადა განათლებისა და მეცნიერების მინისტრმა.
ალექსანდრე ჯეჯელავას თქმით, მასწავლებელთა საბაზო ხელფასი ქვეყნის ეკონომიკურ ზრდასთან და განვითარებასთან ერთად გაიზრდება:
''საბაზო ხელფასიც, რა თქმა უნდა, გაიზრდება ჩვენი ქვეყნის ეკონომიკურ ზრდასთან და განვითარებასთან ერთად. მაგრამ მთავარი აქცენტი მომავალ წლებში იქნება დანამატების გაზრდა. ჩვენი სურვილია, საუკეთესო მასწავლებლების, ყველაზე აქტიურად ჩართული მასწავლებლების ხელფასი არამარტო გაუთანაბრდეს, არამედ გაუსწროს სახელმწიფო სექტროში დასაქმებულთა ხელფასს,'' - აღნიშნა ალექსანდრე ჯეჯელავამ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
რა კვალიფიკაცია მოეთხოვებათ დასაქმების მსურველებს - ბაღების ავტორიზაციის საბჭოს წევრობის კანდიდატთა შესარჩევად ვაკანსია გამოცხადდა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად, პირველკლასელებს სკოლის დაწყების წინა დღეს მშობლებთან ერთად ვხვდებით, ვათვალიერებინებთ სკოლას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი