მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბობოყვათის საჯარო სკოლის მეორეკლასელმა თამთა გუნდაძემ izrune.ge-ს ტესტი ბრწყინვალედ გაიარა.
თამთა გუნდაძე, ბობოყვათის საჯარო სკოლის მე-2 ა კლასის მოსწავლეა. უყვარს ყველა საგანი და ყველას ძალიან კარგად სწავლობს. სამი მასწავლებელი ასწავლის და სამივე ძალიან უყვარს: ზეინაბ კირჩხელი, დარიკო მიქელაძე და ეთერ შაინიძე. დისტანციური სწავლების მიუხედავად, თამთას მასწავლებლები მაქსიმუმს აკეთებენ, რომ კლასში თითოეულმა მოსწავლემ სათანადოდ გაიგოს ახსნილი გაკვეთილები. რაც შეეხება თამთას, ძალიან საზრიანი და მეცადინეობის მოყვარული ბავშვია.
„მე თამთა ვარ, მიყვარს სწავლა, მეცადინეობა, ხატვა და ბალეტი. დღეს როგორც კი მოვრჩი გაკვეთილებს, მაშინვე izrune.ge-ს ტესტები გავიარე. მივიღე 100 ქულა. ყველაზე მეტად გოჩა ბიძიას ხმოვანი შექება მომწონს“,- ამბობს თამთა.
3 დეკემბერს izrune.ge-ზე „სიბრძნის ხუთშაბათი“ იყო.
izrune.ge ინოვაციური პროექტი და ონლაინ საგანმანათლებლო პლატფორმაა, რომელიც მოსწავლეს ეფექტური განათლების მიღებაში ეხმარება. მისი საშუალებით მოსწავლეს შეუძლია, გაიაროს თავისი ასაკის შესაბამისი კითხვებისგან შედგენილი ტესტები და შეამოწმოს საკუთარი ცოდნა.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი