მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს მასწავლებლების 91.9% აცხადებს, რომ მზად არის აითვისოს და მიიღოს მის საქმიანობასთან დაკავშირებული სიახლეები. TALIS-ის კვლევის მიხედვით, პედაგოგთა თვითშეფასების მაჩვენებელიც გაზრდილია.
„TALIS-ის კვლევაში მონაწილე ქვეყნებს შორის საქართველო პირველ ადგილზეა სიახლეების მიმართ მიმღებლობის კუთხით. კერძოდ საქართველოს მასწავლებლების 91.9% აცხადებს, რომ ის მზად არის აითვისოს და მიიღოს მის საქმიანობასთან დაკავშირებული სიახლეები. შედარებისათვის შეიძლება ითქვას, რომ მაგალითად, ბელგიასა და პორტუგალიაში (59% - 61%) მასწავლებელთა გაცილებით მცირე რაოდენობაა სიახლეებისადმი გახსნილი“, - წერია კვლევაში.
ამასთან, TALIS-ის კვლევის მასწავლებლის თვითშეფასების მაჩვენებელი ინგლისს უტოლდება, მაშინ როცა საფრანგეთში მასწავლებელთა თვითშეფასების მაჩვენებელი 23%-ითაა შემცირებული.
„საქართველო 2018 წლის კვლევაში მასწავლებელთა თვითშეფასების მაჩვენებლით ინგლისს უტოლდება და მასთან ერთად TALIS -ში მონაწილე ქვეყნებს შორის მე-14 პოზიციაზეა. საქართველოში ისედაც მაღალი თვითშეფასების მაჩვენებელი (2013 წელი - 84.8%) გაზრდილია 90.2%-დე, რაც მასწავლებელთა თვითშეფასების ზრდის არც თუ დაბალი მაჩვენებელია. საილუსტრაციოდ შეიძლება ითქვას, რომ კვლევაში მონაწილე ქვეყნების მხოლოდ 20%-ში ფიქსირდება მასწავლებელთა თვითშეფასების 3%-ზე მაღალი ზრდა, ხოლო იმ ქვეყნების წილი, რომელთა მასწავლებლების თვითშეფასება დაეცა 41%-ია. მაგალითად, საფრანგეთში მასწავლებელთა თვითშეფასების მაჩვენებელი კვლევის წინა ციკლთან შედარებით 23%-ით შემცირდა და 2018 წელს საფრანგეთის მასწავლებლების მხოლოდ 71%-ს გააჩნია მაღალი თვითშეფასება.
საქართველოს მასწავლებლების თვითშეფასების მაჩვენებელი ჩამოუვარდება იტალიის, პორტუგალიის, დანიისა და ევროპის სხვა ქვეყნების მასწავლებელთა მაჩვენებლებს, თუმცა სჭარბობს ისეთი წარმატებული საგანმანათლებლო სისტემების მასწავლებლების მაჩვენებლებს, როგორებიცაა: ფინეთი, სინგაპური, იაპონია, კორეა და სხვა. ამასთან საქართველოს მასწავლებლებს უკეთესი თვითშეფასება აქვთ ვიდრე ესტონეთის, საფრანგეთის, ესპანეთის, ხორვატიისა და სხვა ქვეყნების მასწავლებლებთან შედარებით“, - აღნიშნულია TALIS-ის ანგარიშში.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
დაამთავრებენ თუ არა მე-11 კლასელები წელს სკოლას? - თამარ მახარაშვილის განმარტებები
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
კვირეული გრძელდება და მოსწავლეებს არაერთ საინტერესო აქტივობას ჰპირდება
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“