მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს N4 საჯარო სკოლის წარმომადგენლებმა წყალტუბოს ხელოვნების ფესტივალში მიიღეს მონაწილეობა. ფესტივალი მერვე წელია უწყვეტად ტარდება, აერთიანებს ხელოვნების სხვადასხვა სფეროს და დაინტერესებული ბენეფიციარებიც, საკუთარი ინტერესის შესაბამისად, სხვადასხვა პროფესიონალურ მასტერკლასზე ნაწილდებიან.
წყალტუბოს N4 საჯარო სკოლის მოსწავლეები გადანაწილებულნი იყვნენ სხვადასხვა ვორქშოპში.
სამკურნალო მცენარეების გამოყენება კულინარიაში - მონაწილეობდნენ მე-10 კლასის მოსწავლე ლიკა ზვიადაძე და მე-9 კლასის მოსწავლე ნინი კირთაძე;
თეატრალურ ვორქშოპში მონაწილეობდა მარია ჭიჭინაძე;
ვორქშოპში - თიხის გამოყენება დღევანდელ ყოველდღიურობაში - მონაწილეობდნენ ლუკა ფირცხალავა (მე-9 კლასი), ლევან ელბაქიძე, კონსტანტინე მეშველიანი (მე-6 კლასი);
ვორქშოპების დამაგვირგვინებელი აკორდი იყო სამდღიანი ფესტივალი, სადაც წარმოდგენილი გახლდათ პრეზენტაციები, ასევე მოწვეული ხელოვანების მუსიკალური და თეატრალური ნომრები.
წყალტუბომ ფესტივალს წელს მერვედ უმასპინძლა, ხოლო ღონისძიების ფინანსური მხარდამჭერები და პარტნიორები იყვნენ: განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო, შემოქმედებითი საქართველო / Creative Georgia, Artasfoundation: Swiss Foundation for Art in Regions of Conflict (შვეიცარია), Culture and Management Lab/კულტურისა და მენეჯმენტის ლაბორატორია (საქართველო), HiPP (გერმანია), წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის საკრებულო (საქართველო), მასწავლებლის სახლი (საქართველო), წყალტუბოს ბავშვთა და ახალგაზრდობის ცენტრი (საქართველო).
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადი განათლების შესახებ კანონში ცვლილებები ძალაში 1-ელი ივლიდან შევა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ