მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წალკის მუნიციპალიტეტის სოფელ ავრანლოს საჯარო სკოლის დირექტორმა, მიხეილ ჯაყელმა 2019-2020 სასწავლო წელს დისტანციური სწავლების პროცესში შიდა სამსახურებრივ ურთიერთობებში მაღალი პასუხისმგებლობის გამოხატულების, კოლეგების მიმართ უანგარო დახმარებისა და სკოლის განვითარების კუთხით გაწეული ღვაწლისთვის დიპლომი გადასცა ინგლისური ენის მასწავლებელს, თამარ გოგოლაძეს.
სასკოლო ცხოვრების დაგეგმვაში ეფექტური მონაწილეობისათვის და დისტანციურ სასწავლო პროცესში აქტიური და ნაყოფიერი ჩართულობისთვის სკოლის დირექტორმა ასევე დიპლომები გადასცა 26 მშობელს.
ღირსეულად თავიანთი საქმიანობის შესრულებისთვის, სკოლის დამლაგებლები და დარაჯი დააჯილდოვა სპეციალური სიგელებით.
„მადლობა კოლეგებო, სკოლის მუშაკებო, მშობლებო! მიიღეთ ჩემგან უდიდესი სიყვარული და პატივისცემა.
გწამდეთ და გჯეროდეთ, რომ ავრანლოს საჯარო სკოლა საერთო ძალებითა და დაუღალავი შრომის წყალობით მუდმივად იზრუნებს მოსწავლეების ზნეობრივ სახეზე და ასწავლის მათ სიყვარულს, ურთიერთპატივისცემას, თანასწორუფლებიანობას და ეროვნული გზით გზას გაუკვალავს საერთაშორისო ასპარეზზე“,- აღნიშნა მიხეილ ჯაყელმა.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მასწავლებლის სახლმა სკოლები შეარჩია - დეტალები
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი