მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქარელის მუნიციპალიტეტის ძლევიჯვრის საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლეები პროგრამის „მომავლის თაობა“ ფარგლებში, თემაზე - „პრობლემის მოგვარება“ გამართულ ტრენინგში მონაწილეობდნენ.
ტრენინგი ღია სივრცეში სკოლის მოსწავლეებისთვის ჩატარდა. მიწვეულ მიწვეული სტუმრის სტატუსით ტრენინგს ესწრებოდა ადგილობრივი რესურსცენტრის უფროსი გიორგი კობახიძე.
ტრენინგის მიზანი იყო ახალგაზრდებს დახმარებოდა შემდეგი მიმართულებებით განვითარებაში:
პრობლემის იდენტიფიცირების და პრობლემის მთავარი მიზეზის სწორად განსაზღვრის უნარი;
პრობლემის შემოქმედებითად გადაწყვეტის მიდგომა და ეფექტური გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
საკუთარი უნარ-ჩვევების და ცოდნის მოცულობა;
თავდაჯერება პრობლემის გადაჭრისათვის;
ტრენინგის თემატიკა
პრობლემის იდენტიფიცირება
პრობლემის მოგვარება კრეატიული გზით
პრობლემის გადაწყვეტაზე მორგებული სავარჯიშო
ტრენერები იყვნენ : საზოგადოება „ბილიკის“ ორგანიზაციული განვითარების მენეჯერი - მაკა სარიშვილი და
საზოგადოება „ბილიკის“ ტრენინგ ცენტრის ხელმძღვანელი - ლელა მინდიაშვილი.
სამოქალაქო განათლების პროგრამა „მომავლის თაობა“ ხორციელდება ამერიკული ორგანიზაცია PH International-ის მიერ ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) დაფინანსებით და საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით. შიდა ქართლში და სამცხე-ჯავახეთში პროგრამის პარტნიორია საზოგადოება „ბილიკი“ , პროგრამის ფარგლებში ორგანიზაცია 28 სკოლას გაუწევს დახმარებას სამოქალაქო განათლების სწავლების ხარისხის ამაღლების მიზნით.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადი განათლების შესახებ კანონში ცვლილებები ძალაში 1-ელი ივლიდან შევა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ