მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის დერჩის საჯარო სკოლის დირექტორმა ნესტან კაკიტაძემ მასწავლებლებს და მოსწავლეებს სასწავლო წლის დასრულება მიულოცა. დირექტორმა მოულოდნელობებით სავსე მეორე სემესტრი შეაფასა.
„2019 -20 სასწავლო წელი უჩვეულო იყო და ასე უჩვეულოდ დასრულდა. 2 მარტს უნდა დავბუნებულიყავით სკოლაში. ვერ დავბრუნდით. ცოტა შეშინებულებმა და დაბნეულებმა დავიწყეთ სწავლა-სწავლება. გასაკვირია და ავუღეთ ალღო ონლაინ სწავლებას. თურმე ყველაფერი შეიძლება, როცა ძალიან გინდა და გიყვარს რასაც აკეთებ. მოინდომეს მასწავლებლებმა, იყოჩაღეს ბავშვებმა და სათანადო შედეგებით დავასრულეთ უჩვეულო სასწავლო წელი.
დავასრულეთ იმედით, რომ სექტემბერში სკოლაში, მერხებს მივუსხდებით. დავასრულეთ ეს წელი და მინდა ჩემი მადლიერება გამოვხატო თითოეული თქვენგანის მიმართ.
მადლობა რესურსცენტრს, რომელიც მუდამ გვერდით გვედგა, სკოლის ადმინისტრაციას, მასწავლებლებს, მოსწავლეებს, მშობლებს, ტექნიკურ პერსონალს. გილოცავთ სასწავლო წლის დასრულებას“,-წერს დირექტორი სოციალურ ქსელში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი