მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აბიტურიენტებს საგამოცდო ბარათების ამობეჭდვა გამოცდების დაწყებამდე 10 დღით ადრე შეეძლებათ - აღნიშნულის შესახებ შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელმა სოფიო გორგოძემ etaloni.ge-სთან საუბრისას განაცხადა.
ამასთან, ცენტრის ხელმძღვანელი მათ მოუწოდებს საგამოცდო ბარათზე არსებულ ინფორმაციას ყურადღებით გაეცნონ.
„მნიშვნელოვანია, რომ აბიტურიენტები გამოცდების დაწყებამდე 10 დღით ადრე შევიდნენ თავიანთ პირად გვერდზე და ამობეჭდონ საგამოცდო ბარათი. რა თქმა უნდა, ჩვენ ამის შესახებ დეტალურად გავაჟღერებთ ინფორმაციას, თუმცა დაახლოებით ათი დღით ადრე უკვე შესაძლებლობა ექნებათ რომ ბარათები ამობეჭდონ.
ამასთან, უმნიშვნელოვანესია, რომ ყურადღებით გაეცნონ იმას თუ რა წერია ამ საგამოცდო ბარათზე, რადგან მოცემულია მათი სესია, დრო, დღე... თქვენ იცით, რომ წელს დამატებით დღეებზეა გამოცდა გადანაწილებული და ზოგადად თუ იციან რომელ დღეს ტარდება გამოცდა, ეს იმას არ ნიშნავს, რომ მათაც იმ დღეს უტარდებათ, ამიტომ ძალიან ყურადღებით გაეცნონ ინფორმაციას. იმის გამო, რომ არასწორად ამოიკითხეს თარიღი ან სესია, არ გამოტოვონ ეს გამოცდა“, - ურჩევს სოფიო გორგოძე აბიტურიენტებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ანაზღაურება 1250 ლარია - მანდატურის სამსახურმა ვაკანსიები გამოაცხადა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყარაჯალას საჯარო სკოლის მოსწავლემ შემოქმედებით კონკურსში გაიმარჯვა
სკოლის ადმინისტრაცია, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები გულითადად ულოცავენ ქალბატონ ციალას ფილოლოგიის დოქტორის ხარისხს და უსურვებენ შემდგომ წარმატებებს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი