მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარნეულის მუნიციპალიტეტის ხოჯორნის საჯარო სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე აიდა ვერმიშიანი სახლში ყოფნის ერთ თვეს ჩანახატს უძღვნის. მოსწავლე გვიზიარებს, თუ რაზე დააფიქრა თვითიზოლაციის პერიოდმა.
მონატრების 1 თვე-რა გვასწავლე სიჩუმემ
სიჩუმემ, პირველ რიგში, მასწავლა ვინ ვარ მე. მასწავლა, სინამდვილეში როგორია ჩემი თავი. მასწავლა: როგორ უნდა ვიცხოვრო უმეგობროდ, მასწავლა, როგორ უნდა ვიცხოვრო, როცა ადამიანებთან არ მაქვს ურთიერთობა!
ვისწავლე მარტო ცხოვრება. რამდენიმე თვის წინ მოვედი სახლში, მხიარული ვიყავი და ცოტაც დაღლილი (ბევრი გაკვეთილი მქონდა, ამიტომ), ახლა კი ფანჯრიდან ვუყურებ ბუნებას და საკუთარ თავთან ვსაუბრობ: იმ დროს რა კარგი იყო!
სიჩუმემ მე მასწავლა ფასი. ყოველი წუთი უნდა დავაფასოთ, თავისუფლების ყოველივე წუთი მნიშვნელოვანია ჩვენთვის. რა ვიცით, ხვალ რა იქნება?!
აიდა ვერმიშიანი
მე-10 კლასი
ჩანახატი გამოგზავნილია „მონატრების 1 თვე - რა გვასწავლა სიჩუმემ“ თემის გამოხმაურების ფარგლებში
აიდა არაქართულენოვანი სექტორის მოსწავლეა. მას გამორჩეულად უყვარს ქართული ენა. ძალიან ცდილობს, კარგად წეროს. ის ქართულად კითხულობს წიგნებს, უყურებს ფილმებს, ასევე ქართულ ტელეგაკვეთილებს. მას ჰყავს ბევრი ქართველი მეგობარი და სწავლის გაგრძელებასაც საქართველოში აპირებს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვინ ჩააბარებს გამოცდას 8 სექტემბერს გამოცდების ეროვნულ ცენტრი - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი