მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„მენატრებით.... მენატრებით...“ - დუშეთის მუნიციპალიტეტის ჭოპორტის საჯარო სკოლის დირექტორ თინა ზაქაიძეს მოსწავლეების მონატრებამ ჩანახატი დააწერინა. დირექტორი ნაშრომში გადმოგვცემს თავის ემოციებს.
მენატრებით.... მენატრებით...
იმ იმედით ვიძინებ, სიზმარში მაინც გნახავთ. მენატრებით კუდრაჭებო, თქვენი ეშმაკურად მოციმციმე თვალები მენატრება - ათას მიზეზს რომ იგონებთ - დავალება სახლში დამრჩაო, გაკვეთილი კარგად ვერ ვისწავლეო, სტუმრები მოვიდნენო, კბილი მტკიოდაო, თავი მტკიოდაო...
სკოლის უზარმაზარი ეზო დაცარიელებულა, სპორტულ მოედნებზე ჟრიამული აღარ ისმის, დუმილი მეფობს ... სევდისმომგვრელი დუმილი...
ტელეფონის ხმა ისმის. უკვე ვიცი, რომელიმე მასწავლებელი თქვენ მონატრებაზე გაუთავებლად დამიწყებს საუბარს...
მეტი აღარ შემიძლია, ზარი უნდა დავრეკო, დიდხანს ვაგუგუნო, იქნებ დავმშვიდდე, იქნებ ბაშვებს მონატრების ხმა მივაწვდინო და გავახარო.
ზარი წკრიალებს, გეძახით თქვენ - ციცი, ანა, ლუკა, ელენე, გიორგი, ლიზი, სალომე, ნინო, ნიკა, მარი, ნინი, თოკა, ალე, მახო, საბა ...
მალე, მალე შევხვდებით, ისევ ახმაურდება სკოლის ეზო, უფალი დაგვიფარავს.
ჩვენთანაც მალე მოვა გაზაფხული ...
ეხლა კი დავიძინებ, იქნებ სიზმარში გნახოთ და დავმშვიდდე.
თინა ზაქაიძე
დუშეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჭოპორტის
საჯარო სკოლის დირექტორი
ჩანახატი გამოგზავნილია „მონატრების 1 თვე - რა გვასწავლა სიჩუმემ“ თემის გამოხმაურების ფარგლებში
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ