სიახლეები
საინტერესო

როგორ შევარჩიოთ დამატებითი მასალები მოსწავლეებისათვის
30-11--0001
-
+



ხშირად მოსწავლეების შესაძლებლობები მეტი ან ნაკლებია იმ წიგნების დონეზე, რაც მათი ასაკისთვისაა გათვლილი. მაგალითად, 11-12 წლის მოსწავლეებთან შესაძლოა უფრო მაღალი ასაკის ბავშვისთვის განკუთვნილი მასალები გამოიყენოთ. თუმცა გაითვალისწინეთ, რომ ყველა აქტივობა მოსწავლისთვის შესაბამისი უნდა გახადოთ.

ნუ მოექცევით ჩარჩოებში!

მაგალითად, როდესაც მოსწავლეებს ფორმალურ წერილს აწერინებთ, შეეცადეთ პრაქტიკულ გამოცდილებაზე დაყრდნობით დააწერინოთ. წიგნში მოცემულ დავალებაში, შესაძლოა, ეწეროს, რომ საჩივრის წერილი ტურ-ოპერატორზე უნდა დააწერონ, მაგრამ თუ ბავშვს მსგავს კომპანიასთან შეხება არ ჰქონია და სათანადო მაგალითის მოყვანა გაუჭირდება, შეცვალეთ თემა. იქნებ კონცერტზე იყო თქვენი მოსწავლე და წარმოდგენით კმაყოფილი არ დარჩა. ამაზე რატომ არ დააწერინებთ?

რაც უფრო ახლოს იქნება დავალება მოსწავლის გამოცდილებასთან, მით უფრო სწორად შეასრულებენ მას.

კითხვები, რომლებიც მხედველობაში უნდა მიიღოთ დამატებითი მასალებისა და აქტივობების მოფიქრებისას:

  • რა იციან მოსწავლეებმა თემის შესახებ?
  • თემა თუ არ იციან, რა და როგორ შეიძლება გააცნოთ?
  • მოსწავლეები ამ თემით დაინტერესდებიან თუ არა?
  • თუ არ დაინტერესდებიან, როგორ შეიძლება დააინტერესოთ?
  • რა სახის მხარდაჭერა დასჭირდებათ მოსწავლეებს, მოცემულ დავალებებს რომ გაუმკლავდნენ?
მოსწავლეებისთვის თუ გამოიყენებთ მასალებს, რომლებიც მათზე პატარებისთვისაა გათვლილი, ძალიან ფრთხილად იყავით. თინეიჯერები განსაკუთრებით შეურაცხმყოფელად თვლიან, როდესაც მათთვის ბავშვურ დავალებებს აკეთებენ, რადგან სჯერათ, რომ ისინი უფრო რთული დავალებების შესასრულებლადაც არიან მზად.

მაღალი კლასის მოსწავლეები მარტივად აღმოაჩენენ დავალებით უბრალოდ დროის მოკვლას თუ ცდილობთ და რეალური მიზანი თუ არ გაქვთ.

თამაშები და სახალისო აქტივობები თითქმის ერთნაირად ეფექტურია როგორც პატარებთან, ასევე მოზრდილებში. თუ კარგადა ხსნით თამაშის მიზანს, მას მოსწავლეები პოზიტიურად შეხვდებიან.

გაკვეთილის დაგეგმვისას გაითვალისწინეთ:

  • არის თუ არა აქტივობები მოსწავლეების ასაკობრივი ჯგუფის შესაბამისი?
  • თუ არა, როგორ შეამცირებთ სხვაობას და გახდით დავალებებს მათთვის შესაბამისს?
  • რა არის აქტივობის მიზანი?
  • რას ისწავლიან მოსწავლეები?
  • შეძლებთ მოსწავლეებს აუხსნათ რატომ აკეთებინებთ ამა თუ იმ აქტივობას?
ესაუბრეთ მოსწავლეებს და გაიგეთ რას აკეთებენ თავისუფალ დროს და რა აინტერესებთ. ასე მათთვის საინტერესო თემებზე სათანადო მასალების მოძიება გაგიმარტივდებათ.

კომენტარები


ეტალონი

აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს

„როდესაც ამბობ, რომ „ეტალონში“ მონაწილეობდი და „ეტალონელი“ ხარ, ეს ძალიან საამაყო გრძნობაა“

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

სიახლეები

ფიზიკის გამოცდაზე გამოყენებული ტესტი ცნობილია - დეტალები

„პედაგოგს ისეთი მიდგომები უნდა ჰქონდეს, რომ დააინტერესოს მოსწავლე“ - ქიმიის გამოცდიდან გამოსული მასწავლებლობის მსურველები ტესტის შესახებ საუბრობენ

გრაფიკები, იმპულსები, მუხტები... - ცნობილია, რა წერეს აბიტურიენტებმა ფიზიკის გამოცდაზე

პიროვნება
სკოლები

სკოლაში თითოეული მოსწავლის ინტერესებზე მორგებული გარემოა შექმნილი

ახალქალაქის ცენტრალურ პარკში კონკურსის ფინალური ეტაპის შემაჯამებელი ღონისძიება გაიმართა

კვლევაში აქტიურად იყვნენ ჩართულნი მოსწავლეები, მშობლები, პედაგოგები და დირექცია

მოსწავლეებმა შეისწავლეს სამხედრო დისციპლინები - ტოპოგრაფია და სამხედრო ნავიგაცია

საინტერესო

„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“

ესპანეთში, ბავშვები  დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს 

საკვებ რაციონში C ვიტამინით მდიდარი ხილის ჩართვა ამ სეზონზე ენერგიის შესანარჩუნებლად ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა

მაშ, რა საფრთხე იმალება მზიანი დღეების მიღმა?

სიახლეები
საზოგადოება