სიახლეები
ყველაზე პოპულარული
საინტერესო

როგორ შევარჩიოთ დამატებითი მასალები მოსწავლეებისათვის
30-11--0001
-
+



ხშირად მოსწავლეების შესაძლებლობები მეტი ან ნაკლებია იმ წიგნების დონეზე, რაც მათი ასაკისთვისაა გათვლილი. მაგალითად, 11-12 წლის მოსწავლეებთან შესაძლოა უფრო მაღალი ასაკის ბავშვისთვის განკუთვნილი მასალები გამოიყენოთ. თუმცა გაითვალისწინეთ, რომ ყველა აქტივობა მოსწავლისთვის შესაბამისი უნდა გახადოთ.

ნუ მოექცევით ჩარჩოებში!

მაგალითად, როდესაც მოსწავლეებს ფორმალურ წერილს აწერინებთ, შეეცადეთ პრაქტიკულ გამოცდილებაზე დაყრდნობით დააწერინოთ. წიგნში მოცემულ დავალებაში, შესაძლოა, ეწეროს, რომ საჩივრის წერილი ტურ-ოპერატორზე უნდა დააწერონ, მაგრამ თუ ბავშვს მსგავს კომპანიასთან შეხება არ ჰქონია და სათანადო მაგალითის მოყვანა გაუჭირდება, შეცვალეთ თემა. იქნებ კონცერტზე იყო თქვენი მოსწავლე და წარმოდგენით კმაყოფილი არ დარჩა. ამაზე რატომ არ დააწერინებთ?

რაც უფრო ახლოს იქნება დავალება მოსწავლის გამოცდილებასთან, მით უფრო სწორად შეასრულებენ მას.

კითხვები, რომლებიც მხედველობაში უნდა მიიღოთ დამატებითი მასალებისა და აქტივობების მოფიქრებისას:

  • რა იციან მოსწავლეებმა თემის შესახებ?
  • თემა თუ არ იციან, რა და როგორ შეიძლება გააცნოთ?
  • მოსწავლეები ამ თემით დაინტერესდებიან თუ არა?
  • თუ არ დაინტერესდებიან, როგორ შეიძლება დააინტერესოთ?
  • რა სახის მხარდაჭერა დასჭირდებათ მოსწავლეებს, მოცემულ დავალებებს რომ გაუმკლავდნენ?
მოსწავლეებისთვის თუ გამოიყენებთ მასალებს, რომლებიც მათზე პატარებისთვისაა გათვლილი, ძალიან ფრთხილად იყავით. თინეიჯერები განსაკუთრებით შეურაცხმყოფელად თვლიან, როდესაც მათთვის ბავშვურ დავალებებს აკეთებენ, რადგან სჯერათ, რომ ისინი უფრო რთული დავალებების შესასრულებლადაც არიან მზად.

მაღალი კლასის მოსწავლეები მარტივად აღმოაჩენენ დავალებით უბრალოდ დროის მოკვლას თუ ცდილობთ და რეალური მიზანი თუ არ გაქვთ.

თამაშები და სახალისო აქტივობები თითქმის ერთნაირად ეფექტურია როგორც პატარებთან, ასევე მოზრდილებში. თუ კარგადა ხსნით თამაშის მიზანს, მას მოსწავლეები პოზიტიურად შეხვდებიან.

გაკვეთილის დაგეგმვისას გაითვალისწინეთ:

  • არის თუ არა აქტივობები მოსწავლეების ასაკობრივი ჯგუფის შესაბამისი?
  • თუ არა, როგორ შეამცირებთ სხვაობას და გახდით დავალებებს მათთვის შესაბამისს?
  • რა არის აქტივობის მიზანი?
  • რას ისწავლიან მოსწავლეები?
  • შეძლებთ მოსწავლეებს აუხსნათ რატომ აკეთებინებთ ამა თუ იმ აქტივობას?
ესაუბრეთ მოსწავლეებს და გაიგეთ რას აკეთებენ თავისუფალ დროს და რა აინტერესებთ. ასე მათთვის საინტერესო თემებზე სათანადო მასალების მოძიება გაგიმარტივდებათ.

კომენტარები


ეტალონი
შეგახსენებთ, რომ კონკურსის პირველი და მეორე ეტაპები ტესტირების სპეციალური პორტალის საშუალებით გაიმართა
სიახლეები
მობილობით გადმოსული მოსწავლეთა წლიური და სემესტრული შეფასების დამატება
KIU-ს მენეჯმენტის სკოლის ინიციატივით, ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტში იაპონიიდან მოწვეულმა პროფესორებმა საჯარო ლექცია წაიკითხეს
პიროვნება
„სიახლეების მიმღებლობა მაშინ აქვთ, როდესაც უხსნი, რამდენად კარგია ესა თუ ის სიახლე, რას მოუტანს ზოგადად სასკოლო გარემოს გაუმჯობესებას“
არასოდეს მიფიქრია სხვადასხვა პროფესიაზე, ბავშვობიდან ვიცოდი, რომ მასწავლებელი უნდა გამოვსულიყავი
სკოლები
ახალციხის დისტანციური კონკურსის მეორე ეტაპის წარმატებულმა მონაწილეებმა „ეტალონის“ სპეციალური სახელობითი ოქროს სიგელები დაიმსახურეს
აღსანიშნავია, რომ სკოლის მასწავლებელთა გუნდმა სიმღერები: „შავლეგო“, „წავიდნენ მესხეთს“ შეასრულეს
ინტელექტუალურ შეჯიბრში მუნიციპალიტეტის მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ
გარდა ამისა, პოდკასტში მოსწავლე ლიზი ჩოგაძემ თემაზე - რა არის ბულინგი, ისაუბრა
აქტივობებში ყველა დიდი მონდომებით, ხალისითა და ინტერესით ჩაერთო
საინტერესო
მოსწავლეებისთვის სკოლის გამოცვლა, ზოგადად, გარკვეულ სტრესთანაა დაკავშირებული, მაგრამ ზოგ შემთხვევაში სხვა სკოლაში გადაყვანა აუცილებელია
როგორ უნდა აღიდგინონ მასწავლებლებმა ენერგია 5 წუთში - მარტივი გზები
ზოგიერთი მოსწავლე უფრო ხმაურიანი, აქტიური და ენამოსწრებულია, ზოგიერთი კი შედარებით წყნარი, სიჩუმის მოყვარული და ზოგჯერ, საკუთარ თავში ჩაკეტილია
შიში პედაგოგების თავდაჯერებულობაზე პირდაპირ აისახება, ისინი, შეიძლება ითქვას, რომ დამფრთხლები არიან და ყოველ გადაწყვეტლებას ეჭვქვეშ აყენებენ
აშშ-ის განათლების დეპარტამენტმა პირველკლასელთა მშობლებისთვის ოთხი ნაბიჯი შეიმუშავა, რაც მათ არჩევანის გაკეთებაში დაეხმარება
სიახლეები
ყველაზე პოპულარული
საზოგადოება