მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ვაჟა-ფშაველას სახელობის თბილისის N87 სკოლის 8(4) და 8 (5) კლასის მოსწავლეებმა სასკოლო საზოგადოებას საინტერესო პროექტი - „სკოლა: გუშინ, დღეს, ხვალ“ წარუდგინეს.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, პროექტზე მოსწავლეები თითქმის 3 კვირის მანძილზე მუშაობდნენ და შესანიშნავად გაართვეს თავი.
„8(5) კლასიდან (დამრიგებელი მარიკა წიკლაური) პროექტი წარადგინა ნიკა პოლეგაევმა, რომელმაც ძალიან კარგად და ნათლად ჩამოაყალიბა თავისი კვლევა ძიების შედეგები და მომავლის ხედვები. როგორი იყო სკოლა მეოცე საუკუნის მეორე ნახევარში, როგორია დღეს და როგორი შეიძლება წარმოვიდგინოთ მომავალში.
8(4) კლასიდან პროექტზე მუშაობდნენ მარიამ ჯამბურიძე, მარიამ კენკებაშვილი, თამარ კოკაია, თაკო მამულაშვილი. მოსწავლეებმა აუდიო-ვიდეო მასალებით და ზეპირი მოხსენებებით, ნათლად ჩამოაყალიბეს და გადმოსცეს სკოლის როლი და მნიშვნელობა, სასკოლო ცხოვრების მახასიათებლები გასულ საუკუნეში, დღევანდელი მათი ხედვები სასკოლო ცხოვრებაზე და მომავლის სკოლის მათეული ხედვა.
პროექტის წარდგენამ დამსწრე საზოგადოებაში დიდი ინტერესი გამოიწვია. იყო კითხვები და აზრთა გაცვლა-გამოცვლა.
ვულოცავთ მოსწავლეებს, ნიკა პოლეგაევს, მარიამ ჯამბურიძეს, მარიამ კენკებაშვილს, თამარ კოკაიას, თაკო მამულაშვილს პროექტზე წარმატებულ მუშაობის დასრულებას, ვუსურვებთ პროექტზე შემდგომი მუშაობის გაგრძელებას და გამარჯვებებით აღსავსე წარმატებულ მომავალს“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
პროექტის ფასილიტატორია ისტორიისა და რელიგიის მასწავლებელი ლევან ბუკია.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„თითოეული ბავშვი ბედნიერი, წარმატებული უნდა იყოს, ჩვენ კი ხელი უნდა შევუწყოთ წინსვლაში“...
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ