მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლებს კომპეტენციის დადასტურების გამოცდაზე 1 და 4 კრედიტქულის მოპოვების შესაძლებლობა პედაგოგებს წელსაც ექნებათ. აღნიშნულის შესახებ განათლების მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის მოადგილემ ირინა აბულაძემ ჟურნალისტებთან საუბრისას განაცხადა.
ცნობილი იყო, რომ 2019 წლის მასწავლებლებს კომპეტენციის დადასტურების გამოცდაზე 1 და 4 კრედიტქულის მოპოვების ნაცვლად, პედაგოგებს მხოლოდ 7 და 10 კრედიტქულის მოპოვების შესაძლებლობა ექნებოდათ. აღნიშნულის შესახებ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილე მანანა რატიანი აცხადებდა.
როგორც ირინა აბულაძემ განმარტა, აღნიშნული ცვლილება ამ ეტაპზე გამართლებული არ იქნებოდა, ვინაიდან ძალიან ბევრ მასწავლებლებს სტატუსის შესაცვლელად სწორედ 1-დან 4 კრედიტქულამდე მოპოვება სჭირდება.
„ჩავთვალეთ, რომ ეს მიზანშეწონილი ცვლილება არ იყო, რადგან ეს არის გარდამავალი პერიოდი. ჩვენ დაანონსებული გვაქვს, რომ 2020 წლიდან უქმდება კრედიქტულები მასწავლებლებისთვის. შეთავაზება, რომელიც ჩვენ მათ გავუკეთეთ მოხდა ახლა, ამიტომ ჩვენ ჩავთვალეთ, რომ ზაფხულის პერიდოში არ არის გამართლებული ვადის, ბარიერის ან საგამოცდო პროგრამის შეცვლა.
ძალიან ბევრი მასწავლებელია, რომელსაც უფროსი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად აკლია 1 ან 4 კრედიტი. მათ იცოდნენ, რომ ეს შესაძლებლობა იქნებოდა ზაფხულში. შესაბამისად, ამას ვერ გავუუქმებდით. ამასთან, ნაწილს გაუუქმო და ნაწილს არა, ეს არასამართლიანია, ამიტომ ყველასთვის სამართლიანი და მისაღები არის, რომ ეს სისტემა დარჩენილიყო და დარჩა კიდეც“, - განაცხადა ირინა აბულაძემ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს წიგნის სიყვარულს დაწყებითი კლასებიდანვე შთააგონებენ
ქსოვრისის საჯარო სკოლაში დავით აღმაშენებლის ხსენების აღსანიშნავი კვირეულის ფარგლებში დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვის მრავალფეროვანი აქტივობები მოეწყო
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე