მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ტორონტოს უნივერსიტეტის მეცნიერები ჩინელ, ამერიკელ და სინგაპურელ კოლეგებთან ერთად მივიდნენ დასკვნამდე, რომ ტყუილი ბავშვების კოგნიტურ უნარებზე დადებით გავლენას ახდენს. ამის შესახებ Medical Xpress წერს.
დოქტორ კანგ ლის და მისი თანაავტორების კვლევა ამტკიცებს, რომ ბავშვები, რომლებიც იტყუებიან, გულწრფელ თანატოლებს, გონებრივი განვითარებით უსწრებენ.
კვლევაში 3,5 ასაკის 42 ჩინელი ბავშვი მონაწილეობდა. ბავშვები ორ ჯგუფად გაყვეს, თითოეულ ჯგუფში გოგონებისა და ბიჭების თანაბარი რაოდენობა იყო.
ბავშვები ერთ ხელში ტკბილეულს მალავდნენ, ზრდასრულები კი ცდილობდნენ გამოეცნოთ, სად იყო სასუსნავი.
საკონტროლო ჯგუფი პატიოსნად თამაშობდა, მეორეს კი თაღლითობა ასწავლეს, რომ ყოველთვის გაემარჯვათ.
ამ თამაშის შემდეგ ჩატარებულმა ფისქოლოგიურმა ტეტსტებმა აჩვენა, რომ „თაღლითებმა“ ადამიანების ზრახვების უკეთ გარჩევა ისწავლეს. ასევე მეცნიერები ამტკიცებენ, რომ ტყუილი - ეს ზრდის აუცილებელი ნაწილია და რაც უფრო ადრე ისწავლის ბავშვი მოტყუებას, მით უკეთესია.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
წარჩინებული სტუდენტები ერთჯერადად 500 ლარს მიიღებენ - დოკუმენტი
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“