სიახლეები
სკოლები

საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის მე-4 კლასის მოსწავლეებს ხის საამქროში შრომის გაკვეთილი ჩაუტარდათ 
07-05-2025
-
+


საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის მე-4 კლასის მოსწავლები კლასის დამრიგებლების - ეკა ლომინაძისა და მარინა ტოხიშვილის ინიციატივით, სოციალურ საწარმო „კოდალას“ ესტუმრნენ.

„კოდალას“ მიერ შეთავაზებული შრომითი გაკვეთილების პროგრამა სპეციალურად არის შემუშავებული პატარა ასაკის ბავშვებისთვის, რათა მათთვის სახალისო და საინტერესო ფორმით გაეცნონ ხის დამუშავების საფუძვლებს და ხის სათამაშოების შექმნის პროცესს.

როგორც სკოლაში გვიყვებიან, პროგრამა მოიცავს შემდეგ საკვანძო ასპექტებს:

  • ხის სათამაშოების დამზადების ტექნიკის დაუფლება - ბავშვებს ჩაუტარდათ სპეციალური ინსტრუქტაჟი და მათთვის გასაგებ ენაზე აუხსნეს, თუ როგორ ხდება ხისგან სხვადასხვა ფორმისა და დიზაინის სათამაშოების დამზადება. შესაძლოა, მათ ჰქონდათ მარტივი ინსტრუმენტებთან მუშაობის გამოცდილება, როგორიცაა ქვიშის ქაღალდი, წებო ან სხვა დამხმარე საშუალებები, რათა საკუთარი ხელით შეექმნათ სათამაშოები. ეს პროცესი ავითარებს მათ მოტორულ უნარებს, ხელისა და თვალის კოორდინაციასა და სივრცით აზროვნებას.
  • ის ფაქტი, რომ ბავშვებმა საკუთარი ხელით შექმნილი სათამაშოები საჩუქრად მიიღეს, ამ გამოცდილებას განსაკუთრებულ ემოციურ დატვირთვას ანიჭებს. ისინი არა მხოლოდ სწავლობენ ახალ უნარებს, არამედ იხილეს საკუთარი შრომის ნაყოფი, რაც ზრდის მათ თვითშეფასებასა და პასუხისმგებლობის გრძნობას.
  • ტერმინი „ეკო-სათამაშოები“ ცხადყოფს იმას, რომ სათამაშოები დამზადებულია ბუნებრივი და უსაფრთხო მასალებისგან, რაც მნიშვნელოვანია ბავშვების ჯანმრთელობისთვის და გარემოს დაცვისთვის.
  • ნორჩი ოსტატის სერტიფიკატის გადაცემა არის ბავშვების მიერ მიღებული ცოდნისა და უნარების აღიარება. ეს არის სიმბოლური ჯილდო, რომელიც მათთვის სამახსოვრო იქნება და შესაძლოა, მომავალში ახალი ინტერესებისა და ჰობების გაჩენის სტიმული გახდეს.
  • მოსწავლეები გაეცნენ ისეთ გარემოს, სადაც ზრუნავენ საზოგადოების სხვადასხვა ჯგუფის ინტეგრაციასა და დასაქმებაზე. ეს ხელს უწყობს მათში თანაგრძნობისა და სოციალური პასუხისმგებლობის გრძნობის ჩამოყალიბებას.

„მე-4 კლასის მოსწავლეების ვიზიტი სოციალურ საწარმო „კოდალაში“ იყო მრავალმხრივად სასარგებლო და საინტერესო გამოცდილება. მათ არა მხოლოდ შეიძინეს ახალი პრაქტიკული უნარები ხის სათამაშოების დამზადებაში, არამედ გაეცნენ სოციალური საწარმოს მნიშვნელობას, ინკლუზიურ გარემოს და ეკოლოგიურად სუფთა წარმოების პრინციპებს. მიღებულმა ეკო-სათამაშოებმა და „ნორჩი ოსტატის“ სერტიფიკატმა ეს დღე მათთვის დაუვიწყარ მოგონებად აქცია. მსგავსი აქტივობები ხელს უწყობს ბავშვების განვითარებას და მათში სოციალური პასუხისმგებლობის გრძნობის გაღვივებას“,- აღნიშნავენ სკოლაში და ხაზს უსვამენ გასვლითი ღონისძიებების მნიშვნელობას.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

პედაგოგთა ნაწილი ყოველ თვე 50 ლარს მიიღებს - ვის ეხება და რას ითვალისწინებს მასწავლებელთა ფინანსური წახალისების წესი

სამი საგნის გამოცდის დეტალები - აბიტურიენტებისთვის შეხვედრა 8 მაისს ჩატარდება 

დამრიგებლებისა და მოსწავლეებისთვის 50 ათასამდე კომპიუტერი და 7 ათასამდე მედალია გამოყოფილი - მინისტრის მოადგილე დეტალებზე საუბრობს

საკონსულტაციო საბჭოები ბაღებში - ფუნქციები, უფლებები და ვალდებულებები

625-ლარიანი სახელფასო დანამატი საჯარო სკოლის მოქმედი პედაგოგებისთვის - ყველა დეტალი

პიროვნება

„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე

„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა

„მოსწავლის ნდობის მოპოვებისთვის აუცილებელია მათთან მეგობრული ურთთიერობების დამყარება“

 

 

სკოლები
მოსწავლეთა წარმოდგენილმა თემებმა მსმენელთა დიდი ინტერესი და მოწონება დაიმსახურა
 
გაკვეთილზე მოსწავლეებმა ისაუბრეს იმ მნიშვნელივან საკითხებზე, რომლებიც შეიმეცნეს ტექსტზე მუშაობისას
 
საინტერესო

ისინი, ერთი შეხედვით, ნორმისგან განსხვავდება, თუმცა ყოველთვის გასათვალისწინებელია, რომ თითოეულ ქვეყანას თავისი კულტურა და ისტორია აქვს

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება