მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ელექტრონული ჟურნალი წარმოადგენს სკოლის პერსონალისთვის კლასების მიხედვით მოსწავლეების შეფასების და დასწრების აღრიცვის სიტემას. პროგრამის მომხმარებლებს ასევე წარმოადგენენ მოსწავლეები და მათი მშობლები/მეურვეები, რომლებსაც წვდომა აქვთ მხოლოდ ინდივიდუალური მოსწავლის მონაცემებზე.
სისტემა შემუშავებულია მასწავლებლების, მშობლების/ მეურვეების, მოსწავლეებისთვის, დირექტორებისთვის და ზოგადი განათლების მართვისა და განვითარებაში ჩართული რგოლებისთვის.
მასწავლებლებს აქვთ წვდომა თავის სამუშაო სივრცესთან, სადაც შეუძლიათ დაინახონ საკუთარი დღის განრიგი, დაუწერონ ნიშნები მოსწავლეებს, მისცენ მათ დამოუკიდებელი სამუშაო და აღნიშნონ გაცდენილი საათები. მშობლები მომენტალურად ღებულობენ ყველა აქტივობას შეტყობინების სახით საკუთარ მობილურ ტელეფონში.
ონლაინ სკოლაში მშობლებს/მეურვეებს შესაძლებლობა ეძლევათ ადევნონ თვალი ბავშვის დასწრებას და მუდმივ კავშირზე იყვნენ მასწავლებელთან. დირექტორებს შეუძლიათ აკონტროლონ საკუთარი სკოლა ონლაინ რეჟიმში. სკოლასთან მუდმივ კავშირშია სამინისტროს შესაბამისი სამსახურები, რომლებიც აწარმოებენ სკოლის სასწავლო პროცესის და შედეგების მონიტორინგს და ანალიზს.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი