მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რუსთავის N20 საჯარო სკოლის პედაგოგები სწავლა-განათლებას არასდროს წყვეტენ და პროფესიულ განვითარებაზე არიან ორიენტირებულნი, მონაწილეობენ სხვადასხვა ტრენინგსა და საგანმანათლებლო ღონისძიებაში აზიარებენ ცოდნას და იზიარებენ კოლეგების საუკეთესო გამოცდილებას.
1 ივნისს, PTAGE-საქართველოს ფიზიკის მასწავლებელთა ასოციაციის ორგანიზებით ჩატარდა საქართველოს ფიზიკის მასწავლებელთა პირველი ეროვნული კონფერენცია თემაზე - „თანამედროვე მიდგომები და გამოწვევები ფიზიკის სწავლებისას“.
ღონისძიების გენერალური სპონსორი იყო წმ. ანდრიას ქართული უნივერსიტეტი (SANGU). პარტნიორები და მხარდამჭერები: ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, STEM ინოვატორთა ასოციაცია, გამომცემლობები: “დიოგენე“, „საქართველოს მაცნე“, „ინტელექტი“.
კონფერენციაში მონაწილეობდნენ რუსთავის N20 საჯარო სკოლის ფიზიკის მასწავლებელები - ნელი ღოლიჯაშვილი და ალინა შალამბერიძე. ნელი ღოლიჯაშვილმა ფიზიკის მასწავლებლებისთვის ჩაატარა ვორკშოპი, რომლის თემა იყო: „plickers-ის გამოყენება ფიზიკის გაკვეთილებზე“.
მან მსმენელს გაუზიარა საკუთარი პედაგოგიური გამოცდილება გაკვეთილზე ტექნოლოგიების გამოყენების მიმართულებით.
ნელი ღოლიჯაშვილი კონფერენციის ორგანიზატორების მიერ დასახელდა საუკეთესო ვორკშოპის წამყვანად. ორგანიზატორებმა პედაგოგებს გადასცეს საჩუქრები და სერტიფიკატები.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ბაღის თანამშრომლების კვალიფიკაციის ამაღლება და შრომითი პირობების გაუმჯობესება - კიდევ რას ითვალისწინებს ბიუჯეტის პროექტი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პრობლემის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი ბალანსის პოვნა სასკოლო მოთხოვნებსა და მოსწავლის ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობას შორის
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები