მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბონდო როსტიაშვილის სახელობის მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქსნის საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებას სხვადასხვა საკითხთან დაკავშირებით მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა. სწორედ ამიტომ, სამოქალაქო კლუბ „გეორგიანას“ და მოსწავლეთა თვითმმართველობის წევრები დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღის აღნიშვნას დიდი ენთუზიაზმთ შეუერთდნენ.
მოსწავლეები სლოგანის - „მეგობრები არ ითვლიან ქრომოსომებს!“ გარშემო გაერთიანდნენ.
აღნიშნულ დღესთან დაკავშირებით, ცნობიერების ამაღლების მიზნით, სკოლის მე-7 ა კლასის მოსწავლეებმა პრეზენტაცია გამართეს. მათი მოძიებული ინფორმაცია საინტერესო აღმოჩნდა დამსწრე საზოგადოებისთვის.
„უდიდეს მადლობას ვუხდით მე- 7 კლასის დამრიგებელს და სპეცმასწავლებელს ხათუნა დუშაშვილს ყოველთვის გვერდით დგომისთვის. აგრეთვე, უდიდესი მადლობა ჩვენი სკოლის ექიმს - ნათია გუდიაშვილს პრეზენტაციაში ჩართულობისა და მუდმივი მხარდაჭერისთვის“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
„დაუნის სინდრომით ყოველი 800-დან ერთი ბავშვი იბადება. სინდრომის მქონე ბავშვი შესაძლოა ეყოლოს ნებისმიერ ადამიანს. დაუნის სინდრომი დაავადება კი არა, გენეტიკური ცვლილებაა. ეს სინდრომი არც მემკვიდრეობითია და არც გადამდები“, - აღნიშნეს სკოლაში.
21 მარტი დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღედ, გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის ეგიდით 2011 წლის 10 ნოემბერს დაწესდა. მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში ამ დღეს, დაუნის სინდრომის შესახებ ცნობადობის ამაღლების მიზნით სხვადასხვა ღონისძიება იმართება. ღონისძიების მიზანია დაუნის სინდრომის მქონე ადამიანთა ღირსებისა და უფლებების დაცვა და კეთილდღეობის უზრუნველყოფა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოლიმპიადის მეორე ტურის საბოლოო შედეგები ცნობილია - ვინ გადავა III ტურში
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
კონფერენციის მთავარი თემა იყო - პროექტული სწავლება
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე