მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აკაკი ჩხენკელის სახელობის ქალაქ ხონის N2 საჯარო სკოლაში, საინტერესო პროექტ-გაკვეთილი - „ქართლის ბედი თუ უბედობა“, გაიმართა.
პროექტი მე-9 კლასში, ნიკოლოზ ბარათაშვილის პოემის „ბედი ქართლისას“, შესწავლის შემდეგ განხორციელდა.
მოსწავლეებმა, გაკვეთილზე მრავალფეროვანი პრეზენტაციები წარადგინეს და განიხილეს საკითხები:
ბარათაშვილის გენეალოგია; მე-18 საუკუნის დასასრულისა და მე-19 საუკუნის დასაწყისის საქართველოს მდგომარეობა; მეფე ერეკლე; გეორგიევსკის ტრაქტატი; „ბედი ქართლისა“, როგორც ბარათაშვილის პროექტი.
ასევე მოსწავლეებმა, პოემის მიხედვით დაწერილი სცენარი სასკოლო საზოგადოებას გააცნეს.
აღსანიშნავია, რომ პროექტ-გაკვეთილს ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ლეილა ჯიშკარიანი ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოლიმპიადის მეორე ტურის საბოლოო შედეგები ცნობილია - ვინ გადავა III ტურში
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
კონფერენციის მთავარი თემა იყო - პროექტული სწავლება
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე