მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი ყოველდღიურ რეჟიმში აგრძელებს განათლებისა და მეცნიერების სფეროს წარმომადგენლებთან საინფორმაციო-გაცნობითი ხასიათის შეხვედრებს. ამჯერად. ალექსანდრე ჯეჯელავა ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო-კვლევითი დაწესებულებების ხელმძღვანელებსა და წარმომადგენლებს შეხვდა.
შეხვედრის მიზანი მოწვეული აუდიტორიის მოსმენა, მათი პრობლემების გაცნობა და ამ პრობლემების გადაჭრის გზებზე მსჯელობა იყო. ასევე საინტერესო იყო სფეროს განვითარების მიმართულებით მეცნიერთა მოსაზრებები.
შეხვედრის დასაწყისში მინისტრმა მოკლედ ისაუბრა მეცნიერების კუთხით არსებული მდგომარეობის მისეულ ხედვაზე. ალექსანდრე ჯეჯელავას აზრით, არის მიმართულებები მეცნიერებაში, რომელთაც გადარჩენა სჭირდება, ხოლო ინსტიტუტები, რომლებიც ხარისხიან შედეგებს დებენ გაძლიერებას საჭიროებენ.
ყველა სამეცნიერო–კვლევითი ინსტიტუტის წარმომადგენელს ჰქონდა შესაძლებლობა იმ კონკრეტულ თუ, საერთო პრობლემაზე ესაუბრა, რომელიც წლებია აწუხებთ და რომელშიც სამინისტროს და კერძოდ, მინისტრის დახმარება ესაჭიროებათ. გამოიკვეთა საკითხები, რომელთა გადაწყვეტაშიც დახმარების პირობა მეცნიერებმა მინისტრისაგან მიიღეს, არის გრძელვადიანი და რთულად მოსაგვარებელი საკითხებიც, რომელთა შესახებაც მსჯელობა მომავალ შეხვედრებზე გაგრძელდება. შეხვედრები მეცნიერებთან რეგულარულად გაიმართება და იქნება საუბრები არა მარტო მოგვარებულ თუ, მოსაგვარებელ პრობლემებზე არამედ, ქვეყნის განვითარებისთვის აუცილებელ ახალ სამეცნიერო მიღწევებზე, რაზეც პირობა მეცნიერებისაგან უკვე მინისტრმა მიიღო.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„დაგვიმატეთ 2 ქულა - კითხვები არასწორია, შეცდომაა თარგმანში... აღიარეთ შეცდომა!“ - აბიტურიენტების ნაწილი NAEC-ს მიმართავს
„სასწავლო წლის ბოლოს ისევ და ისევ მოსწავლეები იცინიან“
„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს
„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“
ევროპის ქვეყნების უმეტესობაში მშობლიურ ენაზე სწავლა უფასოა