მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლურ სკოლაში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას და მოსწავლეებში სპორტის პოპულარიზაციას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა.
აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეები ფეხბურთის მიმართ დიდ ინტერესს იჩენენ, რისი დასტურიცაა სკოლაში ყოველწლიურად გამართული ჩემპიონატები.
ეს კიდევ ერთხელ, ხაზს უსვამს მოსწავლეებში ჯანმრთელი ცხოვრების წესის არსებობას.
სკოლაში, წელსაც დიდი მოლოდინით ჩატარდა საფეხბურთო დღიური, სადაც სხვადასხვა ასაკობრივი ჯგუფები მონაწილეობდნენ.
ფეხბურთი, რომ გუნდური თამაშია ეს საყოველთაოდ აღიარებული თემაა მოსწავლეებშიც. სპორტის ამ სახეობაში ქართველებს საამაყო ბევრი გვაქვს.
ამ დღესაც არ ცხრებოდა გულშემატკივართა სკანდირება, ყველას თავისი ფავორიტი ჰყავდა.
შეჯიბრებაზე საბოლოო გამარჯვება მე-8 კლასის გუნდს ხვდა წილად. კაპიტანმა გუნდში პოზიციების სწორად გადანაწილებით საბოლოო გამარჯვება მოიპოვა.
სკოლის დირექტორმა, ლალი მელივამ გამარჯვებულ გუნდს გარდამავალი თასი გადასცა და მედლებით დააჯილდოვა.
„ძვირფასო მოსწავლეებო, სულ გამარჯვებით გევლოთ“, - საუკეთესო სურვილებითა და ახალი გამარჯვების წყურვილით დასრულდა ღონისძიება სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი