მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
- მიმდინარე სასწავლო წელს გვაქვს მოლოდინი...
- მასწავლებლის სასიკეთოდ შეიცვლება რაიმე.
- მასწავლებლისთვის წარმატება არის...
- მისი მუშაობის შედეგი ადეკვატურად აისახოს მის მოსწავლეებში.
- მოსწავლეს საგანი რომ შეაყვარო...
- აუცილებელია გაუჩინო ძლიერი ინტერესი ამ საგნის მიმართ.
- მოსწავლეებს ხშირად ვურჩევთ...
- იკითხონ ბევრი კლასგარეშე ლიტერატურა და ისწავლონ მოსმენის კულტურა.
- სიახლე, რომლის დანერგვასაც განათლების სისტემაში ვისურვებდით...
- სკოლა ნამდვილად ორიენტირებული იყოს მოსწავლეზე და ეს არ ატარებდეს ფასადურ სახეს.
- როდესაც მასწავლებლობას ვიწყებდით...
- ვერ წარმოვიდგენდით რომ ამდენი დამატებითი სირთულის გადალახვა მოგვიწევდა.
- პროფესიული განვითარებისთვის საჭიროა...
- საკუთარ თავზე ბევრი მუშაობა, ოღონდ ამისათვის საჭიროა იყო მატერიალურად უზრუნველყოფილი. ასევე უნდა ხდებოდეს მასწავლებლის კვალიფიკაციის ამაღლება, ოღონდ ამისათვის საჭირო არ არის გამოცდები. აუცილებელია დაცული იყოს მასწავლებლის უფლებები და მეტი თავისუფლება მიეცეს მასწავლებელს საკუთარ საქმიანობაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი