მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვიტირის საჯარო სკოლაში პროექტის - „ლაბორატორიული ხორცი - მომხრეები და მოწინააღმდეგეები“, პრეზენტაცია მოეწყო.
მომხსენებლები იყვნენ X კლასის მოსწავლეები: ვ.ზვიადაძე, ს.საჯაია, ს.ჩეგიანი და ზ.ჭეიშვილი.
მოსწავლეებმა, დამუშავებული ინფორმაციის საფუძველზე აუდიტორიას, საინტერესო საკითხებზე, მათ შორის ხორცის ლაბორატორიულად მიღების ისტორიასა და ღეროვანი უჯრედების კულტივირების შესახებ ესაუბრნენ.
აუდიტორიასთან ერთად, მოსწავლეებმა ხელოვნურად მიღებული ხორცის დადებით და უარყოფით მნიშვნელობაზე იმსჯელეს, მომხრეებმა და მოწინააღმდეგეებმა თავიანთი მოსაზრებები არგუმენტებით გაამყარეს.
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში ასევე მიმდინარეობს პროექტი, სახელწოდებით - „ღეროვანი უჯრედები ადამიანის ჯანმრთელობის სამსახურში“.
პროექტის ორგანიზატორია ბიოლოგიის წამყვანი მასწავლებელი ციალა ჩხეიძე.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მეცნიერულად გამართული პრეზენტაციები, შედეგზე ორიენტირებული დისკუსია - უფრო საინტერესოს და ინტერაქციულს ხდიდა პროექტის მიმდინარეობას.
„დიდი მადლობას ვუხდით პროექტში ჩართულ ყველა მოსწავლეს და მასწავლებელს...“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი