მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დაბა ლენტეხის N1 საჯარო სკოლის წარჩინებული მოსწავლეები პროგრამა - „ჩემი პირველი კომპიუტერის“ ფარგლებში დაჯილდოვდნენ.
მოსწავლეებს საბაზო საფეხურის წარჩინებით დამთავრებისთვის განათლების და მეცნიერების სამინისტროსგან პორტაბელური კომპიუტერები გადაეცათ.
საბაზო საფეხურის წარჩინებით -10-ქულიანი შეფასებით დასრულებისთვის, ჯილდო ლენტეხის N1 საჯარო სკოლის11-მა მოსწავლემ - ნიკოლოზ ტვილდიანმა, მარიამ ლიპარტელიანმა, თამარ ბენდელიანმა, ნინო ხვისტანმა, ნინი ტვილდიანმა, ნია ლიპარტელიანმა, დეა ბენდელიანმა, ლევან გასვიანმა, ლუკა გასვიანმა, თამარ გაზდელიანმა, თამარ ბენდელიანმა დაიმსახურა.
ღონისძიებას, ადგილობრივი თვითმმართველობის წარმომადგენლები, რესურსცენტრის თანამშრომლები დაესწრნენ, რომლებმაც წარჩინებული მოსწავლეები პირადად დააჯილდოვეს.
აღსანიშნავია, რომ პროგრამა - „ჩემი პირველი კომპიუტერი“ 2009 წლიდან ხორციელდება. პროგრამით საჯარო სკოლის ის მოსწავლეები სარგებლობენ, რომლებმაც საბაზო საფეხური წარჩინებით დაამთავრეს და მათი საფეხურის ნიშანი 10 ქულაა.
დაბა ლენტეხის N1 საჯარო სკოლის დირექცია და პედაგოგები, რომელთათვისაც ამოსავალი წერტილი მოსწავლეებისთვის სათანადო განათლების მიცემაა, წარჩინებულებს ჯილდოს მიღებას ულოცავენ.
„ვულოცავთ თითოეულ მოსწავლეს მიღწეულ წარმატებას და მომავალში ვუსურვებთ წინსვლას ჩვენი კუთხისა და ქვეყნის საკეთილდღეოდ“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
2026 წელს ეროვნული გამოცდები ჩატარდება - ცნობილია ჩასაბარებელი საგნები და პროგრამები
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი