მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
12 კლასს დაბალი სოციალურ ეკონომიკური სტატუსის მქონე ოჯახებიდან გამოსული მოსწავლეების მხოლოდ 43% ამთავრებს - ვკითხულობთ, არასამთავრობო ორგანიზაცია „სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათაშორისი ურთიერთობების ცენტრის“ მიერ მომზადებული კვლევაში ვკითხულობთ.
სრული ზოგადი განათლების მიღება და სკოლის დასრულება გამოწვევაა საქართველოში სოციალურ-ეკონომიკურ მდგომარეობის, ტერიტორიული და გეოგრაფიული განსახლების ტიპის, ეთნიკური წარმომავლობიდან გამომდინარე.
საშუალო საფეხურის დასრულების მაჩვენებელი შეადგენს 88%-ს მაღალი სოციალურ-ეკონომიკური სტატუსის მქონე ოჯახების მოსწავლეებისთვის და მხოლოდ 43%-ია დაბალი სოციალურ ეკონომიკური სტატუსის მქონე ოჯახებიდან გამოსული მოსწავლეებისთვის. ეს მაჩვენებელი 74%-ია საქალაქო დასახლებებში და მხოლოდ 50%-სასოფლო განსახლებებში, 69%-ია ეთნიკურ ქართველებში და მხოლოდ 33%-აზერბაიჯანელებში და 44-სხვა ეთნიკურ ჯგუფებში, გარდა ეთნიკურად სომეხი მოსწავლეებისა.
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
მასწავლებელთა საგნის გამოცდაზე გამოყენებული ტესტები - 2024
დოკუმენტი სარეკომენდაციო ხასიათისაა და მიზნად ისახავს ბაღებისთვის ინფორმაციის მიწოდებას იმ ვალდებულებებზე, რასაც პროცესების მართვის კომპონენტი აკისრებს მათ
„წარმატებული სკოლის წარმატებული ლიდერი იუბილარია“
„მთავარია, მოსაბეზრებელი მასწავლებელი არ ვიყო“...
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“
საკვებ რაციონში C ვიტამინით მდიდარი ხილის ჩართვა ამ სეზონზე ენერგიის შესანარჩუნებლად ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა