მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ასპინძის მუნიციპალიტეტის აწყვიტის საჯარო სკოლაში, მოსწავლეები, ადამინების ცნობიერების ამაღლებისთვის მიძღვნილ პროექტებში აქტიურად არიან ჩართულნი, ამჯერად მათ მონაწილეობა შშმ პირთა საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით გამართულ პროექტში მიიღეს.
შშმ პირთა საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით, სამოქალაქო კლუბის მოსწავლეებმა და მასწავლებელმა - ზეინაბ ივანიძემ და ინკლუზიურ განათლებაში ჩართულმა სპეციალსტმა - ეკა ივანიძემ პოსტერები მოამზადეს. ასევე, პრეზენტაციაც წარადგინეს და ისაუბრეს იმის შესახებ, რომ ყველა ადამიანი ვალდებულია პატივი სცეს შშმ პირების საჭიროებებს და სახელმწიფო ვალდებულია უზრუნველყოს შესაბამისი გარემო, რათა მათ სრულყოფილად შეძლონ სკაუთარი თავის რეალიზება. ასევე პროექტის ფარგლებში ჩატარდა თანასწორობის ტრენინგი.
აღსანიშნავია, რომ პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეებში ემპათიის განცდა და წიგნიერების ამაღლება. მსგავსი პროექტები როგორც მოსწავლეების, ასევე მთელი სკოლის საზოგადოების ცნობიერების ამაღლებისთვის მნიშვნელოვანია.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი