მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სწავლა-სწავლების პროცესში საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენება ძალიან მნიშვნელოვანია. სახელმძღვანელოებთან ერთად თვალსაჩინოებით სწავლება სასწავლო პროცესს ახალისებს და ამარტივებს.
საგანმანათლებლო რესურსების ტიპები ეროვნული სასწავლო გეგმითაა განსაზღვრული. ესენია:
მასწავლებელს უფლება აქვს, სახელმძღვანელოების გარდა, სწავლებისას დამატებითი საგანმანათლებლო რესურსი და თვალსაჩინოება გამოიყენოს. თუმცა აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ პედაგოგს (ან დირექციას) უფლება არ აქვს მოსწავლეს ან მის მშობელს დამატებითი საგანმანათლებლო რესურსის ან თვალსაჩინოების შეძენა მოსთხოვოს.
რაც შეეხება თავად საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენების წესს, დამატებითი თვალსაჩინოების სასწავლო პროცესში გამოყენება უნდა ემსახურებოდეს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული მიზნების მიღწევას. აღსანიშნავია, რომ მისი შინაარსი, დიზაინი ან სხვა რაიმე ნიშანი არ უნდა შეიცავდეს დისკრიმინაციულ ან დისკრედიტაციულ (მათ შორის, ენის, ეროვნების, სქესის, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების და სხვა ხასიათის) ელემენტებს.
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
„საქართველოს მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი არ არის ორიენტირებული იმაზე, მათმა შვილებმა სწავლა გააგრძელონ ევროპულ უნივერსიტეტებში საბაკალავრო დონეზე“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
თუ ვინმეს უნდა მე-12 წლის დახურვა, შესაძლებელია საზღვარგარეთ დახურონ ან შევქმნათ სპეციალიზირებული სკოლები... - ირაკლი კობახიძე დამატებით განმარტებებს აკეთებს
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“