მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოტია იოსელიანის სახელობის წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა ინტელექტუალური უნარების დიდი ყურადღება ექცევა. ამ მიზნით სკოლის დირექცია და პედაგოგები მოსწავლეებს არაერთ ღონისძიებას, კონკურსსა თუ აქტივობას სთავაზობენ.
ახლახან, VIა კლასელების მონაწილეობით, სკოლაში ვიქტორინა - „ყველაზე ჭკვიანი“ გაიმართა.
ვიქტორინას მათემატიკის მასწავლებელი მანანა წულაია ხელმძღვანელობდა.
ვიქტორინაში მოსწავლეები დიდი ინტერესით ჩაებნენ და ცოდნა და შესაძლებლობები წარმოაჩინეს.
Ill ადგილზე გავიდა ლაშა ჩიხლაძე, II ადგილზე- ანასტასია ბენდელიანი, I ადგილის მფლობელი კი კეკე ცხაკაია გახდა.
ფინალში მონაწილეობდნენ პირველ ადვილზე გასულნი - კეკე ცხაკაია და მია მაღლაფერიძე. მათ შორის გამარჯვებული გამოვლინდა ბლიც-კითხვებით.
ტიტული- „ყველაზე ჭკვიანი“ მია მაღლაფერიძემ მოიპოვა.
„ყველა მოსწავლე აქტიურობდა და აქტივობამ მიზანს მიაღწია. როგორც სკოლის დირექტორმა ქალბატონმა ფაქიზო ფანჩულიძემ აღნიშნა, ეს იყო კარგად დაგეგმილი აქტივობა განვლილი მასალის გამეორება - შეჯამებისთვის და სააზროვნო უნარების განვითარებისთვის.
მადლობა ჟიურის წევრებს, კლასის დამრიგებელს, თეა ბობოხიძეს და ინგლისური ენის მასწავლებელს, ლელა მანდარიას თანამშრომლობისთვის - „ძალა ერთობაშია!“,- აღნიშნავს მანანა წულაია.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვინ ჩააბარებს გამოცდას 8 სექტემბერს გამოცდების ეროვნულ ცენტრი - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი