| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ზოგადი განათლების რეფორმის ფარგლებში პედაგოგებმა მოსწავლეებს ცოდნა კომპლექსური დავალებებით უნდა გაუღრმავონ.
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრომ მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის დანერგვის პარალელურად მასწავლებლების გადამზადება დაიწყო. პედაგოგებს ტრენინგები ჩაუტარდათ, სადაც ე.წ. ქოუჩებმა კომპლექსური დავალებების შექმნა და ეფექტურად დაგეგმვა ასწავლეს, მასწავლებელთა დასახმარებლად შეიქმნა გვერდიც - განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო - ზოგადი განათლების რეფორმა. სამინისტროს ვებ-გვერდზე კი მუდმივად ნახლდება კომპლექსური დავალებების ბანკი სხვადასხვა საგანში. მიუხედავად ციფრული რესურსებისა, მასწავლებლები ითხოვენ, კომპლექსური დავალებების ყველა არსებული ნიმუში მეთოდურ სახელმძღვანელოში შევიდეს. etaloni.ge-ს პედაგოგები ესაუბრებიან.
„ვისურვებდი, კომპლექსური დავალებების ნიმუშები, რომელიც სამინისტროს ვებგვერდზეა განთავსებული, წიგნში დაიბეჭდოს. ჩვენ გვაქვს მეთოდური სახელმძღვანელო და ვფიქრობ, მასწავლებლებს გაგვიმარტივდებოდა მუშაობა, თუ კომპლექსური დავალებებიც ამ სახელმძღვანელოში გვექნებოდა“.
„კარგია ტრენინგებიც და ინტერნეტსივრცეში განთავსებული რესურსებიც, რომლებიც პედაგოგებისთვის იქმნება, თუმცა გათვალისწინებული უნდა იყოს ის ფაქტი, რომ ყველა მასწავლებელს არ შეუძლია ინტერნეტში მოიძიოს კომპლექსური დავალებების ნიმუშები სხვადასხვა მიზეზის გამო, ზოგს კომპიუტერული მოწყობილობა არ აქვს, ზოგს შესაბამისი ცოდნა, სად მოიძიოს სასურველი ინფორმაცია. ვიღაც იტყვის, 21-ე საუკუნეში ყველამ უნდა იცოდეს კომპიუტერის მოხმარებაო, თუმცა ეს ცალკე საკითხია და ამას ბევრი მიზეზი აქვს. სამწუხაროდ, ეს „სუსტი წერტილი“ დისტანციური სწავლების დროს ყველაზე კარგად გამოჩნდა. ამიტომ, უმჯობესია, წიგნად დაიბეჭდოს კომპლექსური დავალებების ის ნიმუშები, რასაც სამინისტრო პედაგოგებს სთავაზობს“.
„მივესალმები კომპლექსური დავალებების მეთოდურ სახელმძღვანელოში შეტანას. ასე უფრო მარტივად დაგეგმავდა ყველა მასწავლებელი შესაბამის აქტივობას თუ თითოეული ნაბიჯი სახელმძღვანელოში იქნებოდა გაწერილი“.
„ინტერნეტი და კომპიუტერი შეიძლება ყველას არ გვქონდეს, მეთოდური სახელმძღვანელოები კი ყველა მასწავლებელს გვაქვს, მომწონს იდეა და ვისურვებდი, მომდევნო წლიდან ამ სიახლით გაგვახარონ“.
მეთოდური სახელმძღვანელოები იგივე მასწავლებლის წიგნები საგნების მიხედვითაა შექმნილი. მასში, მისაღწევი შედეგებიდან გამომდინარე, დეტალურადაა გაწერილი ყველა გაკვეთილი, რომელ თემას რამდენი საათი უნდა დაეთმოს, რომელ გაკვეთილზე რა აქტივობის გამოყენებაა სასურველი. სწორედ აღნიშნულ წიგნში ითხოვენ მასწავლებლები კომპლექსური დავალებების ნიმუშების ჩამატებას.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“