მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სკოლებში განათლების სამინისტროს ექსპერტები პერიოდულად შედიან, რის გამოც პედაგოგიურ საზოგადოებაში ერთგვარი პროტესტის გრძნობა ჩნდება. ზოგი მიიჩნევს, რომ ესაა სადამსჯელო ღონისძიება, თუმცა რეალურად, საგნობრივი ექსპერტების ზოგადასაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მივლინებას აბსოლუტურად სხვა დატვირთვა აქვს.
განათლების სამინისტროს ექსპერტი, როლანდ ხოჯანაშვილი განმარტავს, რატომ შედიან ექსპერტები სკოლებში და რეალურად რა მიზანს ემსახურება მსგავსი ღონისძიებები:
არ გეგონოთ, რომ ამას გაბრაზებული ვწერდე (უბრალოდ, ყველა კითხვას ვერ ვუპასუხებ) და თუ თვლით, რომ გჭირდებათ მეთოდური მხარდაჭერა, მოიფიქრეთ ნებისმიერმა სკოლამ კითხვები და დრო შეგვითანხმეთ, რომ ზოგადი თუ კონკრეტული საკითხები გაგაცნოთ, ესგ-ის შესახებ ვისაუბროთ და ასე შემდეგ. კვირაში, ვფიქრობ, ორ სკოლას დავფარავ ონლაინ-ფორმატით. კონტაქტურად ყველა მსურველ სკოლასთან ვერ მივალთ _ უბრალოდ, ამის ფიზიკური შესაძლებლობა არ არსებობს. ინტერაქციისთვის მზად ვარ, როგორც ექსპერტი და როგორც კოლეგა. ვისაც არ გჭირდებათ, დაძალებას არ ვართ (ისედაც მენატრება ერთი ისეთი დღე ჩემს ცხოვრებაში, როცა „საქმე არ მექნება“) და ასეთი მხარდაჭერისთვის არც ფულს ვახდევინებთ ვინმეს, არც ვასაყვედურებთ, არც არაფერი, რადგან ჩემი საქმე ესაა, რომელიც მიყვარს და გვჭირდება.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ვაკის პარკში ღია გავკეთილის დროს ხე წაიქცა - დაშავდა პედაგოგი, რომელიც მოსწავლეებს გადაეფარა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მოსწავლეებმა წაიკითხეს ლექსები და შეასრულეს ცეკვები
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი