მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„მხოლოდ დედაენაზე შეიძლება ილოცოს ადამიანმა გულმხურვალედ“ - ყაზბეგის მუნიციპალიტეტის სოფელ გორისციხეს საჯარო სკოლაში 14 აპრილს ქართული ენის დღე აღნიშნეს.
„ეს დღე 1978 წლის მოვლენებს უკავშირდება. სწორედ ამ დღეს ქართულმა საზოგადოებამ პროტესტი გამოთქვა საბჭოთა ხელისუფლების გადაწყვეტილების წინააღმდეგ, რომლის თანახმადაც ქართული ენა სახელმწიფო ენის სტატუსს კარგავდა.
საქართველოში მასობრივი შეკრებები დაიწყო, რომლის კულმინაციაც 14 აპრილს, თბილისის უნივერსიტეტის ეზოდან რუსთაველის გამზირზე, ყოფილი უზენაესი საბჭოს (ამჟამად პარლამენტის) შენობამდე მოწყობილი მსვლელობა და მრავალათასიანი მიტინგი გახდა.
თბილისს ასევე შეუერთდა საქართველოს სხვადასხვა ქალაქი და რაიონი.
აღნიშნულმა პროტესტმა შედეგი გამოიღო. კონსტიტუციაში ცვლილება აღარ შევიდა, ხოლო 14 აპრილი კი "დედა ენის'' დღედ გამოცხადდა.
მოსწავლეებმა მსმენელებს გააცნეს ფაქტები ამ ისტორიული დღის შესახებ. ღონისძიებაზე ასევე წარმოდგენილი იყო თემატური ლექსები და სიმღერები. შექმნეს კედლის გაზეთები.
მადლობა ჩვენს მოსწავლეებს ასეთი ჩართულობისთვის და პედაგოგებს ღონისძიების ორგანიზებისათვის“, - აღნიშნულია სკოლის დირექციის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი