მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N133 საჯარო სკოლაში სწავლა-სწავლების პროცესი აქტიურად და რა თქმა უნდა, არსებული პროტოკოლის ზედმიწევნით დაცვით მიმდინარეობს. მოსწავლეები ჩართულები არიან სასკოლო ცხოვრებაში, საგაკვეთილო პროცესში და სხვადასხვა აქტივობასაც დიდი წარმატებით ახორციელებენ.
საინტერესო და დინამიური გაკვეთილი ჩაატარა მე-8 „ბ“ კლასის მოსწავლეებისთვის ბიოლოგიაში, პედაგოგმა ლია ფუტკარაძემ.
გაკვეთილი ახალი სკოლის მოდელის გათვალისწინებით, მიზნის მისაღწევად საჭირო აქტივობებით წარიმართა და სწორი კვების უმნიშვნელოვანეს როლს ეხებოდა. მოსწავლეების მაღალი მზაობა და ინტერესი მათი მაღალი ჩართულობითა და აქტიურობით გამოიხატა. გაკვეთილს ინტერესით ადევნებდნენ თვალს ეთნიკური უმცირესობის წარმომადგენელი სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობის ცენტრის მიერ მხარდაჭერილი პროექტის ფარგლებში ეთნიკური უმცირესობის წარმომადგენელი მასწავლებლები და მასწავლებლობის მაძიებელი ახალგაზრდები, ივ.ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტის წარდგინებით, ე.წ.60-კრედიტიანი პროგრამის ფარგლებში.
„მადლობა ლია მასწავლებელს საინტერესო გაკვეთილისთვის“, - აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი