მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მესტიის მუნიციპალიტეტის იფარის საჯარო სკოლაში ქართული ენის დღე აღნიშნეს. სხვადასხვა კლასის მოსწავლეები საზეიმო აქტივობებს შეუერთდნენ და დედა ენისადმი სიყვარული გამოავლინეს.
„ალბათ, საქართველოს ყველა სკოლაში აღინიშნებოდა ამ დღეს დედაენის დღესასწაული. იფარის საჯარო სკოლაც ერთ-ერთი მათგანია. დაწყებითების მასწავლებლებმა მართლაც დღესასწაულად გვიქციეს ეს ღირსშესანიშნავი დღე. ჩვენი სკოლის პატარა გოგო-ბიჭები ლექსებითა და წერილებით მიეფერნენ თავიანთ ტკბილ დედაენას და მას ერთგულება, სიწმინდე და მარადიული სიყვარული აღუთქვეს. მოზრდილებიდან კი აღსანიშნავი იყო მე-6 კლასელი მარიამ პირველისა და ასევე ხატია კორძაიას სიტყვა.
აპრილის თვეში თოვლზე გამართულ სცენას, ბავშვების ხელნაკეთი ყვავილებით მოკაზმულს, კიდევ უფრო ამშვენებდა ლადოს ბრწყინვალე სიტყვები: - „ხმათა ხავერდების და ღმერთების ენავ,“ - თავის დროზე მშობლიური სიყვარულით მიძღვნილი შესამკობელი სწორედ დედაენისადმი...
თოვლიანი სცენა კი, რომელიც მე-4 კლასის მასწავლებლის ლელა კორძაიას ჩანაფიქრით მოეწყო, იყო სიმბოლური გამოხატულება იმისა, რომ ქართული ენა არის თოვლივით სპეტაკი, ჟამთა სვლისაგან გაჭაღარავებული ბრძენი მხცოვანი და ისეთივე იშვიათობა, როგორც თვითონ თოვლი აპრილში“, - წერია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ