მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N42 საჯარო სკოლის დირექცია წარმატებულ კურსდამთავრებულს - თორნიკე კვინიკაძეს გვაცნობს.
თორნიკე კვინიკაძე - „ელექტრონული აკადემიის“ მონაცემთა ანალიტიკოსი და ტრენერია. მან 2017 წელს დაამთავრა აკადემიკოს ილია ვეკუას სახელობის ფიზიკა-მათემატიკის სკოლა.
ის კავკასიის უნივერსიტეტის ეკონომიკის ფაკულტეტის მე-4 კურსის სტუდენტია.
2019 წელს, Erasmus- ის გაცვლითი პროგრამით სწავლობდა საფრანგეთში, IESEG SCHOOL OF MANAGEMENT უნივერისტეტში.
2019 წლიდან მუშაობდა კომპანია GWP - ში ბიუჯეტირების და დაგეგმარების ჯგუფში, მონაცემთა ანალიტიკოსად.
2019 წელი იყო უმნიშვნელოვანესი და გარდამტეხი, როდესაც თორნიკე ახალი გამოწვევების წინაშე დადგა და გამოსცა Excel-ის ამოცანათა კრებული, „100 ამოცანა Excel-ის დამწყებთათვის“, პარტნიორ გიორგი დათუკიშვილთან ერთად.
2020 წლიდან მუშაობს გერმანულ კომპანია Pharmalex Geo - ში მონაცემთა ანალიტიკოსად.
2020 წლის სექტემბერში მუშაობა დაიწყო სოციალურ პროექტ UnLimited - ზე, სადაც გასული იყო საერთაშორისო პროექტ Social Impact Awards - ზე და გახდა, როგორც ხალხის, ისე ჟიურის რჩეული.
მას ჩატარებული აქვს ტრენინგები სხვადასხვა წამყვან კომპანიასთან.
თორნიკე დღეს არის ელექტორნულ აკადემიაში Power Bi-ს ტრენერი და წარმატებით აგრძელებს თავის კარიერულ საქმიანობას.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი