მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზესტაფონის N7 საჯარო სკოლის მასწავლებლებმა სტატუსი აიმაღლეს. 19 პედაგოგი წამყვანი გახდა. ყველა მასწავლებელი აქტიურად ზრუნავს კარიერულ წინსვლაზე, შედეგიც სახეზეა, სკოლას 33 წამყვანის სტატუსის მქონე მასწავლებელი ჰყავს.
„ჩვენს სკოლას არასდროს აკლდა წარმატებები, დღესაც გახარებულები ვართ და გვსურს ამ სიხარულის მოზიარენი გაგხადოთ.
კარიერული წინსვლის სქემის ფარგლებში კიდევ ერთი საფეხურით წინ წაიწიეს და წამყვანის სტატუსი მიენიჭათ ჩვენი სკოლის შემდეგ პედაგოგებს: მარეხ ქათამაძეს, კახაბერ მაღლაკელიძეს, თორნიკე კახნიაშვილს, ოთარ მაღლაკელიძეს, ირინე ბერაძეს, რუსუდან ბუბულაშვილს, ნანა მელაძეს, ლალი ზიბზიბაძეს, ნათია ნიკურაძეს, მიმოზა ხუსკივაძეს, თამარ არაბიძეს, მარეხ მჭედლიძეს, ცისანა ჟღენტს, ცისმარი ფერაძეს, მარინე ადეიშვილს, მაია გელბახიანს, ბელა კაპანაძეს, მანანა ბერაძეს, ანა ბაბუხადიას!
სიამაყით უნდა განვაცხადოთ, რომ ჩვენს სკოლას უკვე 33 წამყვანის სტატუსის მქონე მასწავლებელი ჰყავს. ვულოცავთ მათ ამ წარმატებას და ვუსურვებთ შემდგომ წინსვლას!“-წერია სკოლის ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი