მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ მახოს საჯარო სკოლაში ახალი სასწავლო წელი დისტანციურად დაიწყო.
სკოლა მოსწავლეებს, მათ მშობლებს და მასწავლებლებს სასწავლო წლის დაწყებას ულოცავს.
„მოვიდა შემოდგომა, თბილი და ლამაზი სექტემბერი. სოფელი გამოცოცხლდა, ჰაერში ტრიალებს შემოდგომის სურნელი.ყოველი შემოდგომის მოსვლა გვახარებს ყველას და გვამცნობს სწავლის დაწყებას.უამრავი ადამიანი,განსაკუთრებით პატარები სიხარულით ავსებული თვალებით მიეშურებიან სკოლისაკენ, ითვლიან ახალ ნაბიჯებს და გული გამალებით უცემთ.
2020/2021 სასწავლო წელი უჩვეულო ფორმით დავიწყეთ ჩვენო ძვირფასო მოსწავლეებო, მშობლებო და მასწავლებლებო! მიუხედავად იმისა,რომ ვერ შევხვდით ერთმანეთს და სწავლა გავაგრძელეთ დისტანციური სისტემით, მაინც გვაქვს უდიდესი სურვილი მთელი გულით მოგილოცოთ სწავლის დაწყება და გისურვოთ წარმატებები. თქვენ გელოდებათ ფაქიზად მოვლილი და მომზადებული სკოლის კედლები, რომელშიც ძალიან მალე შევძლებთ სწავლის გაგრძელებას და ისევ აივსება თქვენი ჟრიამულით“,- ნათქვამია მისალოც წერილში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი